گرفتار شدن کارگر بین خروارها خاک + تصاویر

ساعت 15 روز گذشته حادثه Incident گرفتار شدن کارگر زیر خاگ به سامانه 125 اعلام شد که بی‌درنگ ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانان ایستگاه 93 و گروه امداد و نجات 12 این سازمان را به خیابان مدنی، خیابان حسینیان اعزام کرد.

سعید فراهانی؛ رئیس ایستگاه 93 آتش‌نشانی تهران که در محل حادثه حضور یافته بود، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک کارگر چاهکن در قسمت جلوی در ورودی یک ساختمان در حال ساخت، مشغول حفر چاه جدید بود که به یکباره در عمق سه متری، دیواره چاه ریزش کرد و این کارگر تا کمر در بین خاکها گرفتار شد.

وی افزود: نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله پس از ایمن‌سازی محل، یکی از نجاتگران را با استفاده از تجهیزات لازم به داخل چاه فرستادند تا اقدامات لازم را برای رهاسازی او انجام دهد.

سعید فراهانی تصریح کرد: این نجاتگر پس از رسیدن به کارگر مصدوم و تثبیت کردن وی، با به کارگیری تجهیزات مربوطه و خاک‌برداری، این چاهکن را از میان خاک آزاد کرده و سپس با کمک دیگر آتش‌نشانان وی را به بالای چاه منتقل کرد.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ نیرو های آتش‌نشانی پس از انتقال فرد مصدوم به سطح زمین، او را برای انجام معاینات پزشکی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 گرفتار شدن کارگر بین خروارها خاک

 گرفتار شدن کارگر بین خروارها خاک

 گرفتار شدن کارگر بین خروارها خاک

 گرفتار شدن کارگر بین خروارها خاک

 گرفتار شدن کارگر بین خروارها خاک

کدخبر: 372419 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟