به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران آمار کشته‌های حوادث رانندگی در استان مازندران را ۲۹ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۸ مورد مرد و ما بقی زن هستند و به تفکیک محل سکونت از این تعداد ۱۹ مورد غیر بومی و مابقی بومی می‌باشند.
وی با اشاره به شهرستان‌هایی که بیشترین تعداد فوتی در آن‌ها به ثبت رسید، گفت: شهرستان بابل با ۶، قائمشهر با ۴، آمل و تنکابن هر کدام با ۳ مورد فوتی، به ترتیب بیشترین تلفات را در ایام نوروز به خود اختصاص دادند.
عباسی با اشاره به اینکه سرنشین خودرو‌ها بیشترین افرادی هستند که در حوادث رانندگی نوروز امسال جان خود را از دست داده اند، تصریح کرد: در زمان وقوع حادثه Incident ۱۰ نفر سرنشین، ۹ نفر عابر و ۸ نفر راننده و ۲ نفر هم دوچرخه سوار هستند.
وی با بیان این مطلب افزود: آمار جمع آوری شده از کشته‌های تصادفات نوروزی مریوط به محدوده زمانی ۲۵ اسفند ۹۶ تا ۱۳ فروردین امسال (۹۷) است و امکان تغییر در آن وجود دارد.
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران با تاکید بر اینکه آمار ذکر شده از تلفات، آمار اولیه این استان است که به صورت فوری از ۱۵ مرکز این اداره کل جمع آوری شده و به جهت امکان اضافه شدن تلفات از بین مصدومان حوادث رانندگی نوروزی که در بیمارستان‌ها بستری هستند آمار قطعی در هفته دوم اردیبهشت اعلام می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370110 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟