به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ حسین پورقیصری رئیسپلیس Police راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان  گفت: در پی برخورد 2 خودروی سواری پژو 405 و یک دستگاه کامیون ولوو در محور "جندق" ماموران پلیس راه خور – جندق بلافاصله به محل حادثه Incident اعزام شدند.
وی افزود: در این حادثه که به علت تجاوز Rape به چپ راننده خودروی سواری پژو 405 رخ داد ، راننده و 2 سرنشین دیگر این خودرو براثر شدت جراحات وارده در دم فوت کردند.
پورقیصری ادامه داد: همچنین یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور مبارکه – مجلسی به علت تجاوز به چپ با خودروی پژو 405 برخورد کرد که در این حادثه نیز یک نفر از سرنشینان خودروی پراید فوت کرد.
این مقام مسئول عنوان داشت: همچنین دو نفر از سرنشینان خودروی پراید و یک نفر از سرنشینان پژو نیز به شدت مجروح و روانه بیمارستان شدند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان به مرگ راکب یک دستگاه موتورسیکلت در جاده کمربندی خمینی شهر در برخورد با کامیون بنز اشاره کرد و گفت: برابر نظر کارشناسان عدم توجه به جلوی راکب موتورسیکلت عامل وقوع این حادثه بوده است.
پورقیصری با بیان اینکه بیشتر حوادث رانندگی در جاده های استان بعد ازظهر و شب رخ می دهد از رانندگان خواست از رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی و همچنین از سرعت و سبقت غیر مجاز در راه های دو طرفه خودداری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 367289 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟