آتش سوزی در شرکت فولادین ذوب آمل

آتش سوزی در این واحد صنعتی که یکی از واحدهای بزرگ تولیدی و ریخته گری کشور در زمینه تولید قطعات خودروئی ، قطعات مورد نیاز ماشین های استخراج معادن و همچنین صنایع شیمیایی است ، پیش از ظهر امروز دوشنبه رخ داد.
حسین نذیری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : آتش سوزی زمانی رخ داد که کارگران در حال جوشکاری و جدا کردن قطعات فلزی خط تولید فرسوده یکی از کارگاهها بودند.
وی توضیح داد : قطرات مذاب ناشی از جوشکاری موجب آتش گرفتن پسماند انبار شده در این بخش شد که با حضور بموقع آتش نشانان ایستگاه شماره 5 مستقر در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله (ع) و نیروهای کمکی از ایستگاه مرکزی پس از چند ساعت مهار و از گسترش آن جلوگیری شد.
نذیری در باره میزان خسارت وارد شده به این واحد تولیدی هم گفت که میزان تقریبی خسارت پس از بررسی کارشناسان مربوطه اعلام خواهد شد.
شرکت فولادین ذوب آمل که با نام اختصاری ' فــذا ' شناخته می شود ، سال 79 فعالیتش را در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله آمل و در زمینی به مساحت 40 هزار متر مربع با زیربنای 33 هزار متر مربع فضای تولیدی و ستادی آغاز کرد.
این واحد تولیدی در زمینه تولید انواع قطعات چدنی و فولادی با ظرفیت بیش از 77 هزار تن در سال و تولید مقاطع فولادی با ظرفیت 100 هزار تن در سال فعالیت دارد و هدف اصلی راه اندازی آن هم خودکفایی در تولید قطعات اولیه خودرو ازجمله بازوی چرخ ، دیسک کلاچ ، دیسک ترمز و میل بادامک پژو 405 و دیسک ترمز پژو 206 و دیگر قطعات خودرویی بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

کدخبر: 363318 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟