به گزارش گروه حوادث رکنا، شهباز ابراهیمی خوجین امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با تلاش‌ها و اهتمام جدی و شبانه‌روزی واحد مددکاری و اعضای شورای حل اختلاف استان و گذشت اولیای دم، محکوم به قصاص نفس از مرگ حتمی نجات یافت.

وی بیان کرد: علاوه بر تلاش مددکاران و اعضای شورای حل اختلاف شعبه اول مستقر در زندان Prison وساطتت معتمد و ریش‌سفیدان محلی نیز در این زمینه تاثیر بسزایی داشته و توانستیم با تلاش وهمه‌جنبه زمینه گذشت اولیای دم را از قصاص این فرد فراهم آوریم.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری در امور شوراهای حل اختلاف استان اردبیل افزود: این جوان که در سال 91 مرتکب قتل Murder عمد شده بود و در زندان اردبیل منتظر اجرای حکم قصاص خود بود، سرانجام با گذشت اولیای دم از قصاص نجات یافت و زندگی دوباره پیدا کرد.

ابراهیمی خوجین با اشاره به تلاش شورای حل اختلاف برای اخذ گذشت اولیای دم از قصاص قاتل The Murderer گفت: از ابتدای سال تاکنون تعداد پنج نفر از محکومین به قصاص با وساطت و تلاش اعضای شورای حل اختلاف و با گذشت اولیای دم مقتولان از مرگ حتمی نجات یافته‌اند و تواسنتیم در اینزمینه اقدامات قابل قبولی انجام دهیم.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری در امور شوراهای حل اختلاف استان اردبیل با تاکید بر افزایش اقدامات فرهنگی در زمینه افزایش صبوری و بالا بردن آستانه تحمل تصریح کرد: وقوع اغلب قتل‌ها به دلیل عصبانیت و خشم آنی به وقوع می‌پیوندد که باید در این زمینه کارهای فرهنگی مختلفی انجام شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 362496 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟