اعزام بالگرد به محل واژگونی اتوبوس در محور «دیهوک - فردوس»

«ابراهیمی» اظهار کرد: ضمن پیگیری‌های به عمل آمده و تماس با ستاد مدیریت بحران استان یک فروند بالگرد برای انتقال مصدومین این حادثه Incident دلخراش اعزام شد.

وی یادآور شد: با تشکیل تیم مدیریت بحران هم‌چنین مساعدت نماینده هماهنگی‌های لازم در راستای بهبود وضعیت مصدومان و رفاه حال همراهان این سانحه انجام شده است.

اعزام 10 مصدوم حادثه دیهوک - فردوس به بیرجند

به گزارش ایسنا، مدیر مرکز مدیریت حوادث Accidents و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: حال 10 نفر از 36 مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در جاده دیهوک - فردوس وخیم گزارش شده که در حال اعزام به مرکز استان هستند.

«علی دلخروشان» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: یک مصدوم از بیمارستان فردوس توسط اورژانس هوایی بیرجند، سه مصدوم بیمارستان طبس توسط اورژانس هوایی طبس و شش نفر نیز توسط اتوبوس آمبولانس در حال انتقال به بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند هستند.

وی افزود: علاوه بر انتقال این مصدومان، در حال حاضر 16 زخمی در بیمارستان طبس و 10 نفر در بیمارستان فردوس در حال درمان هستند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: بعد از گزارش حادثه واژگونی بلافاصله 14 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

دلخروشان یادآور شد: در این حادثه 9 نفر فوت و 36 نفر مصدوم شدند که مصدومان به همراه اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان‌های فردوس و طبس منتقل شده‌اند.

انتقال 36 مصدوم واژگونی اتوبوس طبس به بیمارستان‌ها

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: حادثه واژگونی اتوبوس در محور «طبس - فردوس» 9 کشته و 36 مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش ایسنا، «علی دلخروشان»، امروز(23 بهمن‌ماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واژگونی اتوبوس در کیلومتر 86 محور طبس فردوس 36 مصدوم و 9 فوتی بر جا گذاشت.

وی افزود: بلافاصله 14 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و 36 مصدوم این حادثه به همراه اقدامات پیش‌بیمارستانی به بیمارستان‌های طبس و فردوس منتقل شدند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان‌جنوبی یادآور شد: بالگرد اورژانس هوایی بیرجند دقایقی پیش برای انتقال شماری از مصدومین به سمت فردوس به پرواز در آمد و بالگرد اورژانس هوایی طبس نیز آماده‌باش است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری /کشته شدن 9 زن بر اثر واژگونی اتوبوس در گچساران +فیلم

قتل دختر زیبا با ضربات کلنگ / خواستگار کینه جو عاشق بود ولی ..! + عکس

تجاوز به دختر دبیرستانی توسط 3پسر 17 ساله در تهران

راز شیطانی ماموریت های شوهرم با خانم منشی را دیر فهمیدم !

عروس خطاکار در دادگاه / جشن عروسی برادرزاده ام بود که ..!

انتقام کور مرد حسود از تازه داماد / عروس زن سابق این مرد بود + عکس

اعدام برای راننده تاکسی کرجی / او زنی را در مسیر عروسی کشت + عکس و گفتگو

ادعای جدید عروس پس از محکوم شدن به اعدام / نرگس دوباره محاکمه می شود + عکس

قتل مرموز مرد جوان و همسر دومش در کارخانه متروکه جنوب تهران

مرد شیطان صفت خیابان گاندی تهران اعدام شد / او زنان و دختران را به یک موسسه عرفان می کشاند و ..!

نبش قبر کارمند داروخانه 13 سال پس از وقوع قتل مرموز در تپه های قیطریه

زن شیطان پرست 2 پسر خردسالش را کشت + عکس

بازی مرگبار / جنوب تهران با انفجار مواد محترقه لرزید

اعتراض حاتمی کیا به رشیدپور و صدا و سیما / حاشیه جنجالی جشنواره فجر

سقوط وحشتناک هواپیمای مسافربری در مسکو + فیلم و عکس

کدخبر: 356702 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟