به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، براساس گزارش مرکز پیشگیری و درمان بیماری آمریکا (سی‌دی‌سی) 16 کودک دیگر در هفته جاری بر اثر ابتلا به آنفولانزا جانشان را از دست دادند و تعداد قربانیان کودک این بیماری به 53 نفر رسید. بنابر گزارش‌ها، نرخ بستری شدن بیماران مبتلا به آنفولانزا به بیشترین میزان ثبت شده، رسیده است.
دکتر «آن شونچات»، مدیر سی‌دی‌سی روز جمعه گفت شیوع آنفولانزا در سال جاری بدترین نوع آن از زمان شیوع آنفلوانزای خوکی در سال 2009 تاکنون است. در سال 2009 این بیماری تقریباً به سراسر جهان گسترش یافت.
بیمارستان‌های سراسر آمریکا افزایش 40 درصدی بیماران مبتلا به آنفولانزا را تجربه می‌کنند که این میزان از آمار سال 2014 نیز فراتر رفته است.
دکتر «دن جرنیگان» رئیس بخش آنفولانزای «سی‌دی‌سی» اعلام کرد کالیفرنیا یکی از ایالت‌هایی است که بیشترین تعداد مبتلایان به آنفولانزا را داشته است و تعداد افراد بستری شده 4 برابر سال 2014 است. دکتر جرنیگان نیز گفت آنفولانزای امسال بدترین آنفولانزای تاریخ اخیر است.
در هفته جاری ابتلای 17024 نفر به آنفولانزا تایید شده است که مجموع بیماران این فصل را به 126117 رساند. تعداد بیماران بیمارستان‌های آتلانتا نسبت به زمان مشابه در سال گذشته 25 درصد افزایش یافته‌ است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
 

کدخبر: 353831 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟