آتش سوزی در ساختمان نیمه کاره در خیابان دولت + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سید جلال ملکی ظهر شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساعت ۱۱ ظهر شنبه یک مورد آتش سوزی از ساختمان در حال ساخت در فلکه اول دولت آباد خیابان غیوری به سامانه ۱۲۵سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه به همراه تجهیزات کامل تنفسی به محل اعزام شدند.
ملکی افزود: محل آتش سوزی یک ساختمان ۵ طبقه در حال ساخت بود که کارگران در طبقه همکف ساختمان در پارکینگ مشغول کار بودند که به دلیل بی احتیاطی در یک اتاقک کوچک که مقداری موکت و پتو و وسایل کارگران در آن جا نگهداری می شد آتش سوزی رخ داد.

photo_2017-12-30_15-02-03
وی با بیان اینکه شعله های آتش به یونولیت طبقه همکف و پارکینگ سرایت کرده بود گفت: حدود ۳۰ الی ۳۵ متر از این یونولیت ها دچار آتش سوزی شدند و دود زیاد حاصل از این یونولیت ها که دود آلوده ای نیز هست به طبقات بالا سرایت می کند و تعدادی از کارگران طبقات بالایی در گوشه ای از ساختمان در یک وضعیت نا ایمن پنهان شده بودند.
سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران در ادامه گفت: آتش نشانان هم زمان با خاموش کردن آتش توسط گروه های دیگر با دستگاه های تنفسی به طبقات بالایی رفته و موفق شدند ۴ نفر از کارگران را که در طبقات بالایی حضور داشتند را با احتیااط کامل و در سلامت از وضعیت نا ایمن خارج کنند.
ملکی در ادامه گفت: یک نفر از کارگران که سعی داشته از آن وضعیت نا ایمن فرار Escape کند به دلیل استرس و هیجان ناشی از این حادثه Incident و همچنین دید ناکافی، از طبقات بالایی به درون چاهک آسانسور سقوط Fall کرده بود که سبب آسیب از ناحیه کمر و پاها شد که توسط امدارسانان از چاهک خارج شد و تحویل عوامل اورژانس داده شد.
وی در بیان داشت: بقیه افراد آسیب خاصی ندیدند و مشکل مصدومیت نداشتند و به فضای باز منتقل شدند و آتش خاموش و از گسترش بیشتر جلوگیری شد.

photo_2017-12-30_15-01-56
سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به تاکید آتش نشانی بر استفاده مصالح خوب و ایمن و مقاوم در ساختمان سازی گفت: یونولیت از جمله موادی است که دارای پایه نفتی است و اگر از انواع بی کیفیت و غیر استاندارد نیز باشد می تواند سبب بروز آتش سوزی و انتقال دود بشود و انواع مرغوب مقاومت بیشتری در مقابل آتش دارد لذا باید سعی کنیم از مصالح با کیفیت در ساخت منزل استفاده کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تازه ترین پیش بینی ها از زلزله در 4 استان کشور / گسل ری خطرناکترین گسل تهران است

آزار و اذیت دخترجوان به سبک خفاش شب/درهای ماشین از داخل باز نمی شدند + عکس

تجاوز 5 مرد شیطان صفت به زن مهمان در برابر چشمان صاحبخانه

عروس 7 روزه بودم که اسیر چشمان ناپاک دوستان شوهرم داریوش شدم و ...

پس از یک سال همخوابی با فاطمه فهمیدم که شوهر دارد! / با دوستانم وارد اتاق خواب شدیم و ..! + عکس

اقدام شرم آور همراهان بیمار با خانم دکتر اورژانس بیمارستان 5 آذر گرگان

4 دزد سریالی در زندان کرج اعدام شدند

شلیک مرگبار پدر شوهر به عروس دخترزا

«مادرزن»‌ قربانی‌ دعوای‌ عروس و داماد جوان مشهدی

قتل بی رحمانه نوزاد 6 ماهه به دست پدر خشمگین+عکس

24 پرونده زن و شوهر لجباز علیه یکدیگر در دادگاه خانواده تهران+عکس

ماجرای لال شدن قاتل فراری پس از 12 سال حرف نزدن!

کشف 4 جسد در زیرزمین یک خانه + عکس

دستگیری عده ای از تظاهرکنندگان در تهران

مرد رامسری با اسلحه بالای سر زنش و مرد غریبه رفت و ..! +عکس

کدخبر: 342158 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟