ریزش سقف ۲ مدرسه در چترود /۸۶  هزار خانه قدیمی در کرمان وجود دارد

علی بابایی عصر سه شنبه در نشست ستاد بحران استان کرمان با اشاره به قطع ۱۵ دقیقه ای ارتباطات بعد از وقوع زمین لرزه اظهار داشت: اکیپ های هلال احمر اعزام و با فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در بحث حفظ نظم و تامین امنیت هماهنگی شد.

وی افزود: مشکل اساسی امروز هجوم مردم در خیابان ها و قطعی ارتباطات بود و عمده مردم که به سمت مدارس و فرزندانشان می رفتند باعث ایجاد ترافیکی سنگین شدند که ۱۷ مورد تصادف Crash در مرکز شهر کرمان داشتیم.

بابایی با اشاره به هجوم مردم به جایگاه های سوخت بیان داشت: با مدیران شرکت نفت برای تامین نیازهای مردم در جایگاه های سوخت هماهنگی های لازم صورت گرفت.

فرماندار کرمان همچنین از تخریب تعداد زیادی از خانه های قدیمی در چترود تصریح کرد:در بخش چترود مردم برای گرفتن چادر تجمع کرده بودند و هماهنگی های لازم برای تامین چادر برای مردم نیازمند انجام شد.

بابایی با اشاره به اینکه سقف دو مورد از مدارس چترود ریزش کرده است، گفت: ۱۲ نفر مجموعا در شهرستان کرمان مصدوم شدند که مشکل اساسی نداشته اند.

فرماندار کرمان افزود: یک تیر برق در خیابان مطهری غربی و تعداد زیادی در سطح شهر کرمان کج شده بودند که ناشی از پوسیدگی قبلی بوده است.

وی گفت: در خصوص شرکت های آب و گاز مشکلی تاکنون وجود نداشته است، ریزش کوه در منطقه مزارشاه کوهپایه باعث مسدود شدن مسیر شده است که در حال پیگیری است.

بابایی با اشاره به اینکه ۸۶ هزار منزل مسکونی قدیمی بدون شناژ در شهر کرمان وجود دارد، تصریح کرد: تعداد زیادی از این خانه ها و خوابگاه دانشجویی شهید چمران دچار مشکل شده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 336457 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟