به گزارش گروه حوادث رکنا، اداره هواشناسی Meteorology انگلیس اعلام کرد که در برخی مناطق شمالی این کشور دمای هوا به 12 درجه زیر صفر رسیده و تا 30 سانتی‌متر برف روی زمین نشسته است.

این سازمان با اعلام هشدار زرد گفته است بارش برف همراه با باد شدید در بخش‌های وسیعی از شمال انگلیس، اسکاتلند و شمال ایرلند تا بعدازظهر امروز ادامه خواهد داشت.

در همین حال شماری از فرودگاه‌های بزرگ انگلیس ازجمله هیترو،گاتویک، منچستر، بیرمنگام، ادینبرو، کاردیف و بلفاست اعلام کرده‌اند که بسیاری از پروازها با تأخیر انجام می‌شود. فرودگاه بین‌المللی هیترو لندن که بزرگ‌ترین فرودگاه انگلیس به شمار می‌رود گفته است که به دلیل شرایط بد آب و هوایی، ده‌ها پرواز در این فرودگاه از صبح امروز لغو شده است.

فرودگاه بیرمنگام نیز دیروز اعلام کرده بود که تمام پروازها در این فرودگاه به دلیل شرایط بد آب و هوایی از سوی شرکت‌های هواپیمایی لغو شده است.

مسافران با انتشار پیام‌هایی در توییتر و فضاهای مجازی می‌گویند که قادر به تماس با شرکت‌های هواپیمایی نبوده و امکان خرید مجدد بلیت را ندارند.

بارش برف همچنین سبب ایجاد ترافیک در بسیاری از مناطق شمال کشور شده است. شرکت‌های امداد خودرو از افزایش 40 درصدی حوادث Accidents رانندگی طی 24 ساعت گذشته خبر می‌دهند.

در همین حال منابع فرانسوی گزارش می‌دهند که صدها تن از مسافرانی که از بندر کاله ( فرانسه) با قطار عازم انگلیس بودند، به دلیل شرایط بد آب و هوایی قادر به انجام سفر خود نیستند. شرکت‌های کشتی‌رانی نیز اعلام کرده‌اند که اکثر سفرها با 90 دقیقه تأخیر مواجه هستند.

شرایط بد آب و هوایی که ناشی از نفوذ یک جبهه هوای سرد قطبی است، سبب سرمای شدید و یخبندان در بخش های وسیعی از انگلیس و نیز بروز مشکل در سیستم حمل و نقل زمینی و دریایی در این کشور شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فیلم لحظه آتش گرفتن 2 دختر در جشن تولد ایرانی + تصویر

نقشه مرد شیاد برای روحانیان و مداحان معروف کشور

محسنی‌اژه‌ای در جمع دانشجویان سوت بلبلی زد! + فیلم دیدنی

ناگفته های دختر جوان تهرانی از دام میلیاردی مرد هزار چهره + فیلم گفتگو

این زن تهرانی همزمان 2شوهر داشت!

عکسی از جسد یک زن که توسط شوهرش در پاسداران سلاخی شد + تصویر تکاندهنده

7 زن مشهدی در دام کثیف 2 جوان خیابانی + عکس

خواننده معروف موسیقی سنتی در حادثه رانندگی درگذشت

برهنه کردن زنان و مردان ایرانی در برابر یکدیگر در فرودگاه بلگراد

شایان با فیلم که از من در باغ گرفته بود مدام با تهدید مرا به خانه اش می برد و ..!

تجاوز به دختر زیبای مو سیاه در حیاط خلوت + عکس

مرد خشن زنش را در برابر پمپ بنزین پاسداران تهران با چاقو کشت!

دختربچه خرمشهری بعد از 6 سال در خانه زن و مرد تهران پیدا شد + عکس

خانم دکتر تهرانی در رختکن بیمارستان شوکه شد

مرگ سرباز وظیفه با شلیک گلوله در بیمارستان بقیه الله تهران

قتل یک دختر به خاطر نپوشیدن لباس خواب

 

کدخبر: 336098 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟