مرگ دختر  تهرانی داخل پژو ۲۰۶ مچاله شده +تصاویر وحشتناک

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت 2:45 بامداد روز گذشتهحادثه Incident تصادف Crash در بزرگراه شهید یاسینی (مسیر شمال به جنوب)، نرسیده به پل Bridge شهید کلاهدوز به سامانه 125 اعلام شد که نیروهای آتش‌نشانی ایستگاه 60 به همراه گروه امداد و نجات 11 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.
غلام یزدانی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در محل حادثه، یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 و یک دستگاه کامیونت به علت نامعلومی به شدت با یکدیگر برخورد کرده و بر اثر این حادثه، سرنشینان خودروی سواری در اتاقک متلاشی شده این وسیله نقلیه محبوس شده بودند.
وی ادامه داد: نیروهای آتش‌نشانی ابتدا جریان برق هر دو وسیله نقلیه را قطع کردند و پس از نصب علائم هشداردهنده در اطراف محل حادثه و جلوگیری از نشت بنزین خودروی سواری، مشغول امدادرسانی به سرنشینان خودروی سواری شدند.
این فرمانده آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش‌نشانان به وسیله تجهیزات هیدرولیکی، قسمتی از بدنه خودروی سواری را بریدند و هر سه سرنشین خودروی سواری را به خارج از اتاقک این وسیله نقلیه منتقل کرده و در اختیار امدادگران اورژانس قرار دادند.
یزدانی خاطرنشان کرد: پس از معاینات پزشکی از سوی عوامل اورژانس مشخص شد یکی از سرنشینان (خانم نوزده ساله) بر اثر شدت جراحات در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده است و دو سرنشین دیگر (دو مرد حدوداً بیست و هفت ساله) که دچار مصدومیت شده بودند، به وسیله آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ نیروهای آتش‌نشانی در پایان، هر دو وسیله نقلیه را به حاشیه امن بزرگراه انتقال دادند و آثار به جای مانده از حادثه را از سطح بزرگراه پاکسازی کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

207

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

همخوابی شوم زن جوان با 20 روح / آرزو دارم از ارواح باردار شوم!+ عکس

9 کوهنورد جان باخته تنها 2 متر با زندگی فاصله داشتند / در منطقه جن ها در اشترانکوه چه گذشت؟+فیلم و عکس

عباس 14 ساله از جدال با 6 گرگ گرسنه گفت / 8 ساعت زوزه و چشمان براق مرا محاصره کرده بود + عکس

پایان جشن تولد او را به پشت شمشادهای یک پارک در تهران بردم و ..! + عکس

بعد از ازدواج هم افسارم دست دختر همسایه بود تا اینکه..!

اقدام هولناک همسر ملی پوش سابق با دختر و پسر 5 خردسالش

وقتی فیلم ارتباط پنهانی یک دختر و پسر جوان لو رفت + عکس

وقتی شوهرم مرا رها کرد با یک مرد زندانی آشنا شدم و ..! / این زن با کلاه گیس چه می کرد؟! + عکس

دختری 18 روز با جسد مادرش زندگی کرد تا اینکه ..!

قهقه های شبح سیاه در حیاط تاریک خانه عروس

جوانی که به خاطر گم کردن کلید زنده زنده سوخت / در میدان قزوین تهران رخ داد

اقدام وحشتناک پیام با پسر 7 ساله ام!

 

کدخبر: 335347 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟