تصادف زنجیره ای در جاده قدیم کرج / نجات راننده پژو از زیر تریلی

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره جزییات این حادثه Incident رانندگی گفت: ساعت ۱۶:۳۱ امروز وقوع حادثه رانندگی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ۲ ایستگاه را به محل حادثه واقع در مسیر غرب به شرق جاده قدیم کرج، سه‌راهی شهریار اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد زمانی‌که یک دستگاه سواری پرشیا پشت یک تریلر در ترافیک متوقف بوده، ناگهان یکدستگاه نیسان با سرعت به سواری پرشیا کوبیده و سبب شده تا نیمی از خودرو به زیر تریلر برود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه راننده میانسال پرشیا در وضعیت خطرناکی درون کابین محبوس شده بود، اظهار کرد: آتش نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل اقدام به برش کابین خودرو کرده و راننده در حالی که زنده اما شدیدا دچار آسیب‌دیدگی شده بود، برای انتقال به بیمارستان به عوامل اورژانس تحویل دادند.

ملکی اضافه‌کرد: آتش نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ۱۷:۲۱ به عملیات خود خاتمه داده و محل را برای روانسازی ترافیک و همچنین یافتن علت حادثه در اختیار عوامل راهور قرار دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

تصادف جاده کرج- قم

تصادف جاده کرج- قم

کدخبر: 288906 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟