تصادف وحشتناک عبور همزمان دو خودرو از چراغ قرمز + عکس

یک زوج سالخورده که در یکی از پیاده روهای شهر منچستر در نزدیکی یک چهارراه در حال پیاده روی بودند شدیدا دچار مصدومیت شدند. یکی از دو خودرویی که از چراغ قرمز رد شده بود بعد از برخورد به تیر چراغ راهنمایی به سمت این زوج نگونبخت منحرف شده و به‌شدت با آنها برخورد کرد.

بنا به گفته یکی از شاهدان عینی، یک خودروی رنالت سیلو بعد از عبور از چراغ قرمز و وارد شدن به مسیر انحرافی به این زوج سالخورده برخورد کرد. \" جیمی بلک شاو \" 36 ساله گفت : \" هر دو خودرو از چراغ قرمز عبور کردند. خودروی دوم که واژگون شده بود بعد از برخورد به تیر چراغ راهنمایی به این زوج سالخورده برخورد کرد. در حالیکه که مرد سالخورده به داخل بوته ها پرتاب شد، همسر وی نیز که غرق خون شده بود در پیاده رو روی زمین افتاده بود. من شوکه شده بودم. نمی توانستم سرم را بالا بگیرم.\"

پلیس بلافاصله این دو راننده خاطی را که دو مرد 20 ساله بودند بازداشت کرد. تصاویر منتشر شده لاشه خودروها را در کف پیاده رو و خیابان نشان می دهد. بنا به گفته پلیس، این زوج که تقریبا 60 ساله بودند بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند. هر دو این زوج از ناحیه دست، پا و سر دچار آسیب شدید شده اند.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس Police در خصوص این حادثه Incident ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

6514769_469

کدخبر: 284880 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟