«مهدی عسگری» 25 ساله، یکشنبه بیست و یکم خرداد امسال هنگام شب برای درست کردن آنتن تلویزیون به پشت بام خانه‌شان رفت. چند باری آنتن را کج و راست کرد و با صدای بلند از مادرش درباره کیفیت صدا و تصویر پرسید اما هربار جواب منفی شنید تا اینکه تصمیم گرفت آنتن را به لبه پشت بام ببرد تا تصویر بهتری دریافت شود، ولی یک لحظه سهل‌انگاری، تاریکی شب، لغزش دمپایی بر لبه کوتاه پشت بام، باعث شد ناگهان از بام ساختمان سه طبقه سقوط Fall کند و به داخل حیاط خانه بیفتد. با صدای ناله مهدی، مادرش هراسان به حیاط دوید و پسرش را دید که با دست‌ها و پاهای شکسته روی زمین افتاده است.

دقایقی پس از درخواست کمک، امدادگران اورژانس به محل حادثه Incident رسیدند و مهدی را که از شدت درد به خود می‌پیچید در داخل آمبولانس گذاشتند. نزدیکترین بیمارستان به آنها، بیمارستان... شهر ری بود که مهدی را به آنجا رساندند. پس از معاینات اولیه، پزشکان تشخیص دادند که هر دو مچ دست و پاهایش دچار شکستگی‌های متعددی شده است و مصدوم نیاز به عمل جراحی دارد. بنابراین او را برای انجام عمل و ترمیم دو دست و دوپای شکسته‌اش آماده کردند. چند روز پس از عمل جراحی، زمانی که خانواده مهدی امیدوار شده بودند خطر از بیخ گوش پسرشان گذشته و بزودی با حال خوب از بیمارستان مرخص خواهد شد، فهمیدند که پاهای او به درستی ترمیم نشده و پسر قادر به ایستادن نیست. این در حالی است که پزشکان پیش از عمل وعده داده بودند یک هفته پس از درمان، بیمار می‌تواند به آرامی حرکت کند.

با این حال خانواده مهدی بازهم به کادر درمانی اعتماد کردند و منتظر ماندند تا زمان بگذرد و پسرشان بتواند دوباره روی پاهایش بایستد. اما بعد از دو هفته نه تنها حال بیمار بهتر نشد بلکه درد پاهایش بیشتر شد. حتی بی‌توجهی به شرایط مهدی باعث شد تا او دچار آمبولی ریه شود و پزشکان ناچار شدند او را به بخش آی سی یو منتقل کنند.دراین مرحله اعتراض‌های مادر مهدی شروع شد و ازتیم درمانی بیمارستان خواست توجه بیشتری به پسرش داشته باشند و درمان او را کامل کنند.اما درکمال ناباوری و با صراحت از آنها خواسته شد که بیمارشان را از بیمارستان ببرند.

از آنجا که پسر جوان هنوز به بهبودی نرسیده مادرش حاضر نیست او را از بیمارستان بیرون ببرد و ترخیص بیمار را بسته به بهبودی کامل می‌داند و حالا پس از حدود یک ماه از وقوع حادثه مهدی همچنان در بیمارستان بستری است و معلوم نیست که چه سرنوشتی درانتظارش است.

مهدی خانواده فقیری دارد که پدرش 8 سال پیش از دنیا رفته و غیر از مادرش چهار خواهر هم دارد. مهدی نان آور خانواده‌ای بود که حالا هر روز از صبح تا شب باید پشت در بیمارستان در انتظار خبر بهبودی‌ او باشند.حالا دیگر مشکل فقط بهبودی دست‌ و پاهای مهدی 25 ساله نیست. این جوان فقط برای مداوای مچ دست‌ها و پاهایش به بیمارستان آمد اما حالا دردهای دیگری هم به سراغش آمده و به طور قطع پیگیری نکردن موضوع و بی‌توجهی بیشتر به او تبعات به مراتب بدتری را برایش در پی خواهد داشت و این سؤال را در ذهن ایجاد می‌کند که آیا مهدی عسگری با بهبودی کامل از بیمارستان مرخص خواهد شد؟!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

فوری / شمار قربانیان قاتل آتنا به 3 نفر رسید / شیطان پارس آباد از محل سر مقتول پرده برداری کرد + عکس

قطع شدن پای راننده قطار بخاطر نجات جان زن نابینا+ تصاویر

دسیسه کثیف رضا مارمولک باآش نذری مسموم + عکس

خانم مجری جلوی دوربین تلویزیون مواد کشید+فیلم

«شهناز» زنی جوان و زیبا بود و شوهرش او را ...

آزار دختر جوانی که مبتلا به بیماری لاعلاج است /پزشکی قانونی فاش کرد/این دختر دروغ می گوید

پاپوش کثیف یک زن برای شوهرش/سمانه با مرد مرده چه سرو سری داشت؟!+عکس

خودکشی دختر روستایی بعداز آزارهای شوم مردآشنا/ابلیس روستا فراری دستگیرشد

تلگرام کافی بود بهناز از خانه برود و حالا طلاق می خواهد تا .....

زن مطلقه در میهمانی پیشنهاد بیشرمانه ای داد و .../سهیلا دوست همسرم بود و...

کدخبر: 281950 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟