قطع شدن پای راننده قطار بخاطر  نجات جان زن نابینا+ تصاویر

یک راننده قطار در چین که در اثر یک حادثه Incident یکی از پاهایش را از دست داد قهرمان لقب گرفت. " ژو کیانکای" 29 ساله در حین نجات جان یک زن سالخورده ناشنوا دچار این حادثه شد. وی سه شنبه گذشته زمانی که با قطار در ایستگاه " رونگ چانگ" در منطقه چونگ کینگ در حال حرکت بود ناگهان متوجه حضور یک زن روی ریل قطار راه آهن شد. وی بلافاصله اقدام به کشیدن ترمز قطار کرد و سپس با فریاد زدن تلاش کرد تا این زن را متوجه رسیدن قطار کند اما وی متوجه شد که این زن از روی ریل قطار حرکت نمی کند و از خطری که جانش را تهدید می کند آگاه نیست.

بلافاصله " ژو" از قطار بیرون پرید و تلاش کرد تا این زن سالخورده را از روی ریل قطار خارج کند. در حالی که وی با اقدام فداکارانه خود توانست جان این زن را نجات دهد اما متاسفانه در آخرین لحظه قطار از روی یکی از پاهایش رد شد و پایش را قطع کرد. بلافاصله این مرد فداکار به نزدیکترین بیمارستان منتقل و پزشکان مجبور شدند تا پای راست وی را قطع کنند.

" ژو " که در این حادثه یکی از پاهایش را از دست داد در این خصوص گفت : " هرگز از کاری که انجام داده ام پشیمان نیستم و اگر زمان به عقب برگردد و دوباره شاهد چنین اتفاقی باشم همین کار را انجام خواهم داد."

گفتنی است؛ این زن 68 ساله که گفته می شود ناشنوا بوده، بعد از این حادثه در بیمارستان حاضر شد و نسبت به این راننده فداکار ادای احترام کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

راننده قطار

راننده قطار

راننده قطار

اخبار زیر را از دست ندهید:

دسیسه کثیف رضا مارمولک باآش نذری مسموم + عکس

خانم مجری جلوی دوربین تلویزیون مواد کشید+فیلم

«شهناز» زنی جوان و زیبا بود و شوهرش او را ...

آزار دختر جوانی که مبتلا به بیماری لاعلاج است /پزشکی قانونی فاش کرد/این دختر دروغ می گوید

سقوط وحشتناک پسری که برای تنظیم آنتن به پشت بام رفت

پاپوش کثیف یک زن برای شوهرش/سمانه با مرد مرده چه سرو سری داشت؟!+عکس

خودکشی دختر روستایی بعداز آزارهای شوم مردآشنا/ابلیس روستا فراری دستگیرشد

تلگرام کافی بود بهناز از خانه برود و حالا طلاق می خواهد تا .....

زن مطلقه در میهمانی پیشنهاد بیشرمانه ای داد و .../سهیلا دوست همسرم بود و...

کدخبر: 281877 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟