به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، عقربه های ساعت ۴۵ دقیقه بامداد امروز را نشان می داد. مرد ۴۵ساله که احمد نام داشت و سهیل 12 ساله سوار بر خودروی نیسان با بار خربزه به مشهد حمل می کردند. آن ها در کیلومتر چهار بعد از فریمان و حوالی شهرک صنعتی کاویان در حرکت بودند که ناگهان خودروی نیسان به علت نقص فنی و ترکیدگی لاستیک از مسیر اصلی خود منحرف و واژگون شد.
در این لحظه یک خودروی پراید سر رسید. مرتضی، جوان ۲۰ساله که راننده پراید بود بلافاصله توقف کرد. او پیاده شد تا به احمد و سهیل کمک کند. هنوز چند ثانیه نگذشته بود که یک خودروی کامیونت خاور حامل بار مرغ هم به محل رسید. راننده کامیونت در مواجهه با صحنه تصادف Crash پای خود را روی پدال ترمز فشار داد، اما نتوانست خودرو را کنترل کند و با راننده و سرنشین نیسان و راننده پراید و همچنین موتور سوار بخت برگشته ای که تازه به محل رسیده بود به شدت برخورد کرد.
خودروی کامیونت همچنین به عقب یک مینی بوس نیز برخورد کرد. در این حادثه Incident احمد و سهیل، راننده و سرنشین نیسان و مرتضی، راننده پراید به علت شدت صدمات وارده به طرز دلخراشی در دم جان خود را از دست دادند.
دو جوان به نام های محمد ۲۹ساله و علی ۲۲ساله از سرنشینان مینی بوس و راننده موتورسیکلت که مهدی نام دادرد نیز در این تصادف هولناک به شدت مصدوم شدند. 
مصدومان حادثه با حضور تیم های اورژانس ۱۱۵به مراکز درمانی انتقال یافتند، اما با وجود تلاش پزشکان راننده مهدی، راننده موتورسیکلت که به بیمارستان امدادی مشهد منتقل شده بود و علی ۲۲ساله سرنشین مینی بوس که در بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان تحت مراقبت های ویژه پزشکی قرار داشتند جان خود را از دست دادند.
سرهنگ علی اکبر قربانی، رئیس پلیس Police شهرستان فریمان در خصوص این ماجرا به رکنا گفت: با گزارش موضوع به فوریت های پلیسی ۱۱۰ ماموران پاسگاه انتظامی سنگ بست و ماموران ملانتری ۱۳ فرهادگرد و اکیپ های پلیس راه و دیگر نیروهای امدادی بلافاصله در محل حاضر شدند.
رئیس پلیس شهرستان فریمان خاطرنشان کرد: کارشناسان تصادفات پلیس راه در اظهار نظریه اولیه درباره علت حادثه، بی توجهی راننده کامیونت حامل مرغ به جلو را اعلام کردند و تحقیقات ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

خنده های شیطانی پسر همسایه که از تراس وارد اتاقم شد و ...

فیلم و تصاویر تکان دهنده از آخرین لحظات عمر عروسی که به مراسم ازدواجش می رفت

تجاوز وحشیانه 2 مرد به زن باردار + عکس

وقتی چند جوان مزاحمم شده بودند میثم مرا از دست آنان نجات داد اما خودش مرا به جاده قم برد و ... + عکس

اتفاق شوم در پارکینگ طبقاتی ولیعصر خیابان فاطمی

پسرخاله ام با زنم ارتباط شوم داشت / وقتی فهمیدم تحمل نداشتم و ...

همسایه های طلافروش میدان رهبر تهران، دزد مسلح را با کیف پر طلا دستگیر کردند

ناپدید شدن 2 ساعته دختر ۱۴ ساله در جنگل آمل

4 عربستانی که با یک لنج در آبهای ایران بودند، دستگیر شدند

بمب‌گذاری در یک بانک + عکس

اشک پشیمانی قاتل / او کاری کرد که زن و بچه ام ترسیدند و ...

جدال با بشکه های انفجاری در منطقه طلاب مشهد

فیلم لحظه حمله شبانه 3 جوان اسیدپاش به مردی در رودهن

شلیک به 2 پلیس

واژگونی خودروی آتش نشانی در مسیر عملیات در جمهوری

گاو قاتل / زن تالشی جان باخت

عبور از چراغ زرد ممنوع است

ارتباط کثیف پسر 16 ساله با نامادری اش در اسلامشهر

لیلا شوهر و بچه هایش را تنها گذاشت و با یک مرد زندگی پنهانی کرد تا اینکه ...

تمساح ها خلبان نگون بخت هواپیمای سقوط کرده را مقابل دوربین خبرنگاران تکه تکه کرده و خوردند + فیلم و عکس

اقدام زشت زنان داعشی در جنگ با سربازان عراقی

 

کدخبر: 279965 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟