به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، حسن سواریان رئیس بیمارستان ولیعصر خرمشهر با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی انفجار کپسول گاز در شامگاه سه شنبه در یک خانه مسکونی واقع در منطقه دربند غربی، ۶ نفر از اهالی خانواده ساکن خانه آسیب دیدند که برای مداوا به بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر منتقل شدند.
وی، درصد سوختگی تمام مصدمان را ۸۰ درصد اعلام کرد و افزود: پس از انتقال مصدومان به بیمارستان، کد بحران بلافاصله اعلام شد اما به دلیل شدت جراحات و همچنین درصد بالای سوختگی، پس از اقدامات فوری که توسط کادر پزشکی انجام شد، مصدومان به بیمارستان تخصصی سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز منتقل شدند. 
سواریان ادامه داد: در طول مسیر یک نفر از مصدومان دچار ایست قلبی شد که با انجام کارهای احیا (سی.پی.آر )به زندگی برگشت و در نهایت تمام مصدمان زنده به بیمارستان طالقانی اهواز تحویل داده می شوند.
وی در ادامه از مرگ یک زن خبر داد و گفت: طبق پیگیری های انجام شده، مادر ۲۸ ساله جان باخته و بقیه در آی سی یو بیمارستان طالقانی بستری هستند اما حال مساعدی ندارند.
انفجار گاز در یک واحد مسکونی در منطقه دربند غربی خرمشهر که ساعت ۱۹:۱۲ اتفاق افتاد که ۶ نفره از اعضا یک خانواده به شدت مجروح شده و به بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر منتقل شدند.
بنا به اعلام آتش نشانی خرمشهر استفاده غیر اصولی و غیر ایمنی از گاز مایع برای رفع گرفتگی فاضلاب منزل باعث انفجار و ریزش سقف خانه شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 273109 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟