تصادف شدیددر بزرگراه شهید همت +عکس

با اعلام این حادثه به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 80 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 7:50 صبح امروز به بزرگراه شهید همت (مسیر غرب به شرق)، نرسیده به وردآورد اعزام شدند.

رئیس ایستگاه 80 آتش نشانی در خصوص این حادثه گفت: دو دستگاه خودرو سواری پراید و پژو 405 به دلیل نامشخصی که از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود با یکدیگر برخورد کرده و براثر شدت این حادثه راننده خودروی پراید (یک خانم 30 ساله) داخل اتاقک این وسیله نقلیه گرفتار شد.

وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق هر دو خودرو را قطع کردند و علائم هشدار دهنده را در مسیر بزرگراه قرار دادند.

منوچهر رهی اضافه کرد: نیروهای عملیاتی با بکارگیری تجهیزات هیدرولیکی درب خودرو سواری را گشودند و خانم جوان که از ناحیه کمر و گردن دچار مصدومیت شده بود را از اتاقک وسیله نقلیه خارج کرده و وی را برای اقدامات بعدی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.

گفتنی است؛ آتش نشانان در پایان هر دو خودرو را به حاشیه امن بزرگراه منتقل کردند و آثار باقی مانده از حادثه رانندگی را از سطح بزرگراه پاکسازی کردند.

 

 

 

کدخبر: 272422 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟