«پژو پارس» پارکینگ را به آتش کشاند+ عکس

ساعت 00:12 بامداد امروز حریق در یک مجتمع مسکونی در بلوار فردوس، خیابان بهار جنوبی به سامانه 125 اعلام شد که آتش‌نشانان ایستگاه 27 و 98 بی‌درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه Incident اعزام شدند.

مولا کشاورز؛ افسر آماده منطقه یک عملیات آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در داخل محوطه 300 مترمربعی پارکینگ یک مجتمع مسکونی آتش گرفته و دود بسیار غلیظی راهروها و قسمت پارکینگ مجتمع مسکونی را فرا گرفته بود.

وی ادامه داد: نیروهای آتش‌نشانی به محض رسیدن به محل حادثه به منظور ایمن‌سازی جریان اصلی برق و گاز مجتمع مسکونی را قطع کردند و با به‌کارگیری تجهیزات خاموش‌کننده مشغول مهار شعله‌های آتش شدند.

افسر آماده منطقه یک عملیات خاطرنشان کرد: همزمان گروه دیگری از آتش‌نشانان خود را به راهروها و طبقات بالایی ساختمان رساندند و تعدادی از ساکنان را به محل امن انتقال دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ در این حادثه به هیچ یک از ساکنان آسیبی نرسید، نیروهای آتش‌نشانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن آتش‌سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند و از سرایت شعله‌های آتش به دیگر خودروهای پارک شده در قسمت پارکینگ جلوگیری به عمل آوردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 263771 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟