به گزارش رکنا، این آتش سوزی ساعت 16:40 عصر دیروز توسط شهروندان به سامانه 125 اطلاع داده شد که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های یک و 67 به خیابان وحدت اسلامی، ابتدای خیابان مقدس خیابانی رهسپار شدند.
به گفته امیر هاتفی، معاون منطقه پنج عملیات سازمان آتش نشانی تهران، یک کارگاه تولید کفش به مساحت 150 متر مربع که در طبقه دوم ساختمان دو طبقه ای قرار داشت به علت نامعلومی دچار آتش سوزی شد و شعله های آتش در حال سرایت به همه قسمت های این ساختمان دوطبقه بود.
وی در ادامه افزود: آتش نشانان بی درنگ با قطع جریان برق و گاز ساختمان، محل حادثه Incident را ایمن کردند و به سرعت با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده و دستگاه های تنفسی، خود را به طبقه دوم رساندند و مشغول مهار شعله های سرکش آتش شدند.
معاون منطقه پنج عملیات آتش نشانی تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از کارگران این کارگاه آسیبی نرسید و نیروهای آتش نشانی در مدت زمان کوتاهی این آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.
هاتفی خاطرنشان کرد: کارشناسان علت یابی منطقه پنج عملیات آتش نشانی تهران در حال بررسی علت بروز این حادثه هستند و آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل، محل حادثه را تحویل عوامل انتظامی دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 260500 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟