به گزارش رکنا، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی با اعلام این خبر گفت: ساعت 15:32 آتش سوزی در تعمیرگاه خودرو واقع در خیابان قصر الدشت بعد از خیابان بهنود به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد. 
سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: بلافاصله نیروهای ایستگاه شماره 8 سازمان آتش نشانی در محل حاضر و امداد رسانی های خود را آغاز کردند. 
وی با اشاره به وضعیت محل حادثه Incident اظهار کرد: محل آتش سوزی یک تعمیرگاه خودرو بود و پس از حضور آتش نشان ها مشاهده شد که یک پراید که به روی چال سرویس قرار داشته به یک باره دچار حریق شده است. 
ملکی از گرفتار شدن یک کارگر در چال سرویس و فردی دیگر در داخل تعمیرگاه خبر داد واظهار کرد: در این حادثه یک کارگر در داخل چال سرویس تعمیرگاه حضور داشته که زمان آتش سوزی در داخل چال گرفتار و کارگر دوم در داخل مغازه محبوس شده بود. 
وی با بیان اینکه آتش نشان ها موفق به خارج کردن دوکارگر از محل حادثه شدند تصریح کرد: آتش نشان ها هر دو کارگر که جوان هایی 23 و24 ساله بودند را از داخل تعمیرگاه خارج وتحویل عوامل اورژانس دادند. 
سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: در این حادثه هر دوکارگر تعمیرگاه دچار مصدودمیت شدند. 
ملکی با بیان اینکه آتش نشان ها پس از ایمنی سازی تعمیرگاه محل را تحویل دادند خاطر نشان کرد: آتش نشان ها در ساعت 16:1 پس از ایمن سازی محیط تعمیرگاه را تحویل وعملیات خود را به اتمام رساندند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 257451 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟