خانواده‌ موتورسوار زیر تریلی  له شدند+ عکس

مسئول روابط عمومی آتش نشانی خمینی شهر در خصوص تصادف Crash دلخراش موتورسیکلت با تریلی اظهار داشت: ورود غیر قانونی راننده تریلی به این مسیر علت اصلی وقوع این تصادف است که باید از ورود خودروهای سنگین به داخل شهر و حرکت در خیابان‌ها جلوگیری شود تا شاهد حوادث Accidents مشابه نباشیم.

حسن کاظمی افزود: متاسفانه در این حادثه Incident راکبین موتورسیکلت پس از برخورد در زیر چرخ‌های ماشین تریلی له می‌شوند که اجساد افراد فوت شده این حادثه تا شناسایی نهایی به مراجع قانونی تحویل شد.

وی گفت: نیروهای آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر در محل تصادف حضور داشتند و امدادرسانی انجام شد.

مسئول اورژانس شهرستان خمینی شهر نیز اظهار داشت: نیروهای امداد و نجات 10دقیقه پس از تماس با مرکز کنترل هلال احمر در صحنه تصادف حضور پیدا کردند که در این حادثه یک دستگاه موتورسیکلت با راکبین شامل پدر، مادر و فرزند یک خانواده با یک دستگاه تریلی تصادف کرد که مادر و فرزند خانواده در محل حادثه جان باختند و پدر خانواده به شدت زخمی شده است.

جواد مرادیان گفت: در این تصادف، یک زن 35ساله و فرزند پسر 12ساله‌اش که از ناحیه سر متلاشی بودند در دم کشته شده و مرد 36ساله‌ای که پدر این خانواده بود نیز به شدت زخمی شده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 255299 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟