پل آتلانتا آمریکا فروریخت + تصاویر
حجم ویدیو: 17.73M | مدت زمان ویدیو: 00:01:35

ناتان دیل فرماندار ایالت جورجیا با شرکت در کنفرانسی خبری گفت: «ما در تلاش برای ارزیابی میزان خسارات وارد شد بر پل آنتانتا و نیز تعیین دستور کاری برای تعمیر فوری پل Bridge  آتلانتا هستیم. »‌

هم اکنون ستونی از دود سیاه از منطقه در مرکز آتلانتا به آسمان برخاسته و شدت غلظت دود به گونه ای بوده است که ساکنان منطقه به رسانه ها گفتند ابتدا فکر کردند طوفانی در مسیر حرکت به سمت منطقه است.

پل آتلانتا

گزارشها حاکیست پس از آن شعله های آتش به ارتفاع ساختمان چندین طبقه از زیر پل مشاهده شد و حدود ساعت هفت و نیم شب به وقت محلی، در حالیکه دهها مامور آتش نشان سرگرم اطفای شعله های حریق بودند، بخشی از پل آتاتنتا فرو ریخت.

ساعتها پس از فرو ریختن پل، خودروها به طول چندین مایل در ترافیک گیر کرده اند.

در منطقه فولتون حالت فوق العاده اعلام شده است و ساعت کار ادارات دولتی در آتلانتا از ساعت ده صبح روز جمعه اعلام شده است تا به مردم برای حضور در محل کار فرصت بیشتری داده شود.

فرماندار جورجیا اعلام کرد ظاهرا آتش سوزی که منجر به فروپاشی بزرگراه شد، از توده بزرگی از لوله های پی وی سی آغاز شده است که زیر سازه پل انباشته شده بود.

پل آتلانتا

مقامات محلی درباره مالک این لوله های پی وی سی یا اینکه چه کسی آنها را زیر پل انباشته کرده است ابراز بی اطلاعی کرده اند.

تمامی مسیرها به سمت بزرگراه مسدود شده است و مقامات از رانندگان خواسته اند از تردد به سمت این محل از همه مسیرها خودداری کنند.

رئیس پلیس Police آتلانتا اعلام کرد لازم است همگان از تردد به سمت منطقه خودداری کنند زیرا ضروری است تا جاده ها برای عبور و مرور خودروهای امدادرسانی آتش نشانی بدون ترافیک و خلوت باشد.

تصاویری تلویزیونی از محل نشان می دهد در حالی که خطوطی از خودروها در دو طرف مسیر پل متوقف شده اند، دود سیاه رنگ غلیظی از منطقه به آسمان برخاسته است.

همچنین به نظر می رسد توده ای از بشکه و فنر زیر پل انباشته شده استبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 253996 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟