جزئیات مرگ وحشتناک کودک 4 ساله در آتش سوزی روستای شفت+عکس لحظه آتش سوزی و قربانی حادثه

به گزارش اختصاصی رکنا، بامداد روز دوشنبه گذشته یک منزل مسکونی در روستای شفت از توابع شهرستان فومن به آتش نشانان گزارش شد.

متاسفانه به دلیل خرابی خودروی آتش نشانی موجود در محل ، آتش نشانان نتوانستند به موقع خود را به محل برسانند و به اجبار نیروهای کمکی از روستاهای دیگر که نزدیک ترین مسافت را به محل حادثه Incident داشتند اعزام شدند.

در ادامه پس از اطفاء حریق توسط آتش نشان پیکر پسر بچه چهار ساله ای به همراه سه تن از اعضای خانواده اش، به بیمارستان منتقل شدند که دراین بین کودک چهار ساله تسلیم مرگ شد.

به گزارش رکنا، پس از مراحل درمانی اعضای خانواده آنها از بیمارستان امام رضا(ع) شفت به بیمارستان ولایت رشت منتقل شدند.

به گزارش کادر درمانی بیمارستان ولایت مادر خانواده با 75 درصد سوختگی وضیعت وخیمی دارد و تلاش پزشکان برای بهبودی این زن جوان ادامه دارد.

پسر 14 ساله به همراه خواهر19 ساله اش با 8 درصد سوختگی از بیمارستان مرخص شدند وضیعت جسمانی آن دو مناسب گزارش شده است.

آقای احمد زاده تنها آتش نشان روستای چوب بر که به علت خرابی خودروی آتش نشانی روستای شفت به طور کمکی به محل آتش سوزی اعزام شده بود به خبرنگار رکنا گفت: بعد از متوجه شدن موضوع سریعا با خودروی آتش نشانی که در خانه ام پارک بود به سمت محل حادثه حرکت کردم و یک مسیر نیم ساعته را 22 دقیقه ای طی کردم و با کمک بقیه آتش نشانان که از روستاهای دیگر آمده بودند کار اطفای حریق را انجام دادیم.

وی در ادامه گفت: شاید اگر روستای شفت و دیگر روستاها از امکانات بیشتری برخوردار بودند این حادثه با کمترین تلفات مهار می شد.

وی در آخر گفت: روستاهای دور و اطراف همه یک آتش نشان دارند و متاسفانه کمبود امکانات انسانی و امدادی باعث بروز چنین تلفات جانی می شود و من از مسئولین می خواهم به روستاهای کشور که با کمبود آتش نشان و امکانات برخوردارند کمک کنند که دیگر شاهد چنین حوادث Accidents غم انگیزی نباشیم.

تحقیقات درباره چگونگی علت آتش سوزی در دست بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آتش سوزی شفت

 

کدخبر: 253781 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟