فداکاری خطرناک پدر برای نجات بچه اش از دست کودک ربا + فیلم
حجم ویدیو: 14.77M | مدت زمان ویدیو: 00:01:12

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است شجاعت تحسین برانگیز یک مرد را در یکی از بزرگراه های شهر " ویکتور ویل " ایالت کالیفرنیای آمریکا به تصویر می کشد.

در این ویدئو مشاهده می شود که یک آدم ربا خودروی این مرد را دزدیده و با سرعت زیاد در حال فرار Escape در بزرگراه است. این مرد در حالی که به یکی از  پنجره های خودرو آویزان شده بود تلاش کرد تا خودرو را متوقف کرده و جان کودکش را نجات دهد. اما سرانجام بعد از چند دقیقه تلاش، راننده با باز کردن درب خودرو موفق شد تا این پدر فداکار را به پایین پرتاب کند.

" ماووسی فیاگبنو" زنی که توسط تلفن همراهش این فیلم را تهیه کرده در این خصوص گفت : " نمی توانستم چیزی را که می دیدم باور کنم. من پشت چراغ توقف کرده بودم که ناگهان این خودرو را دیدم که با سرعت زیاد حرکت می کرد و یک مرد به پنجره سمت چپ آویزان بود.

بلافاصله شروع به تعقیب خودرو کردم و تلاش کردم تا از آن فیلم تهیه کنم. این مرد در حالی که پاهایش رو آسفالت کشیده می شد و درد زیادی را تحمل می کرد بلند فریاد می زد.

گفتنی است؛ پلیس Police تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کرده است. هنوز از محل اختفای آدم ربا اطلاعاتی بدست نیامده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 249318 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟