انتشار ویدئویی از داخل زندان با اعترافات تکاندهنده دختری به قتل مادر/او پدرم را کشته بود +تصاویر

به گزارش گروه ترجمه رکنا، دختر جوانی بدنبال اعترافتش در ویدئویی اذعان داشت از قتل Murder مادرش پشیمان نیست. متهم به اتهام قتل مادر خود به 10 سال زندان Prison محکوم شده است و در حال سپری کردن دوره محکومیت است. این ویدئو در یوتیوب منتشر شده که در آن "هدر مک" به قتل مادر خود "شیلافون ویس مک" اعتراف کرد و مدعی است این کار را در پی انتقام مرگ پدرش انجام داده است. متهم 211 ساله ادعا کرد به تنهایی این جنایت Crime را رقم زده است و دوست پسرش "تامی شافر" دراین جنایت نقشی نداشته است. وی مدعی است شافر بی گناه پشت میله های زندان اندونزی عمر خود را سپری می کند. مک در این ویدئو تلاش می کند شافر را از اتهامات وارده تبرئه کند و اذعان می دارد بیش از این نمی خواهد با دروغ زندگی کند.

0 (1)

در سال 20155 شافر به قتل ویس مک اعتراف کرد و در دادگاه گفت وی را با دسته فلزی ظرف میوه کشت. بنابراین وی از سوی دادگاه به اتهام قتل عمد به 18 سال زندان محکوم شد. مک که به تلفن همراه و اینترنت دسترسی دارد به اتهام همدستی در قتل به 10 سال زندان محکوم شد. فرزند مک و شافر سال 2015 بدنیا آمد که تا دو سالگی این مادر باید پشت میله های زندان وی را بزرگ کند، سپس بعد از آن به مرکز مراقبت از کودکان سپرده خواهد شد. دختر جوان در مقابل دوربین اذعان داشت مادر 62 ساله اش را در سال 2014 به این دلیل به قتل رساند که دو هفته قبل از سفر به بالی متوجه شد که پدرش "جیمز مک"، موسیقیدان کلاسیک بدست مادرش به قتل رسید. وی مدعی است سال 2006 در حالی که خانواده در تعطیلات آتن، یونان بسر می بردند پدرش با انگیزه مالی توسط مادرش به قتل رسید.

0 (3)

این در حالیست که در گزارش های قبلی علت مرگ پدر متهم آمبولی ریوی اعلام شده بود. مک اهل شیکاگو در این ویدئو گفت: "قلبم، ذهنم، روحم، خونم و تک تک سلول های بدنم به قتل مادرم فرمان می دادند و من هرگز از کشتنش پشیمان نشدم". وی می گوید نخست از شافر خواست شخصی را در ازای دریافت پول برای قتل مادرش پیدا کند که با مخالفت وی روبرو می شود. مک افزود ایده قتل مادرش در اتاق هتل به این دلیل بود که مادرش نیز پدرش را در اتاق هتل به قتل رسانده بود. وی مدعی است از تلفن همراه شافر برای یک سری مکالمه جعلی با مادرش استفاده کرده که قبل از دیدن شافر آنها را پاک کرده است چراکه نمی خواسته در کشور خارجی تنها بازداشت شود.

0 (5)

بنابراین با استفاده از عابر بانک مادرش و بدون اطلاع وی بلیطی را برای شافر جهت اجرای نقشه قتل مادرش در بالی می خرد. وی دراین ویدئو می گوید: "متاسفم که خودخواه بودم و فرد بی گناهی را به دام انداختم. چون پدر و مادر من بودن و من می خواستم مادر را به قتل برسانم". مک مدعی است مادرش را به تنهایی به قتل رسانده و فقط از شافر خواسته برای تمیز کردن اتاق و جابجایی جسد وی را همراهی کند وگرنه به پلیس Police می گوید مادرش را وی به قتل رسانده است. مک به وکلایش پیشنهاد کرد با اعمال زور شافر را متقاعد کنند قتل را به گردن بگیرد.

0 (2)

این دختر جوان گفت: "من معذرت می خوام، دوستت دارم، متاسفم که همه فکرمی کنن تو یک قاتل The Murderer دیوانه هستی." پسرعموی شافر، "رابرت رایان جاستین" نیز با اعتراف به کمک در قتل در ماه مارس  بازداشت شد. خاله مک اذعان می دارد این ادعا دروغین است چراکه وی از زمان بازداشت تا کنون سناریوهای متفاوتی را ارائه کرده است و هیچ کس نمی داند حقیقت ماجرا در آن اتاق هتل چه بوده است. دادستانی مدعی است این سه نفر نقشه شوم قتل را با هدف تقسیم ثروت این زن کشیدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 243233 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟