عیسی پورسلیمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوشتر گفت: قاتل The Murderer پزشک دزفولی در شوشتر در اعترافات تکان دهنده ای انگیزه اصلی قتل Murder را معافیت پزشکی عنوان کرد.

وی گفت: مرحوم دکتر مسعود قدرتی، پزشک عمومی شوشتر همزمان در بهداری شرکت کارون و به عنوان پزشک معتمد در اداره نظام وظیفه نیروی انتظامی این شهرستان فعالیت داشت و عضو کمیسیون بدوی معافیت پزشکی اداره نظام وظیفه منطقه نظامی شوشتر بود که معافیت‌های پزشکی را صادر می کرد.

پور سلیمی افزود: قاتل پزشک دزفولی در اعترافاتش عنوان کرد که از این دکتر درخواست صدور معافیت پزشکی می‌کند که پس از مخالفت‌های وی تصمیم به قتلش می گیرد.

دادستان شوشتر اضافه کرد: قاتل پزش دزفولی با قرار بازداشت موقت راهی زندان Prison شده است و تحقیقات تکمیلی از متهم توسط بازپرس ، مرجع انتظامی و پلیس Police آگاهی ادامه دارد.

به گفته دادستان شوشتر کسی که اسلحه را دراختیار متهم قرار داده است نیز دستگیر و با قرار قانونی در بازداشت به سر می برد.

دادستان شوشتر اضافه کرد: تا پایان هفته آلت قتاله به بازپرس این پرونده تحویل داده می شود.

مرحوم دکتر مسعود قدرتی، پزشک عمومی شوشتر که همزمان در بهداری شرکت کارون و به عنوان پزشک معتمد در اداره نظام وظیفه نیروی انتظامی این شهرستان فعالیت داشت صبح روز یکشنبه 12 دی ماه هنگام مراجعه به محل کار خود، مقابل منزل خود مورد اصابت گلوله قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 240829 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟