زنی زنده به گور شد+ عکس

حمدامین حسین‌زهی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش گفت: صبح امروز در پی بارندگی شدید و ریزش آوار بر سر یک خانواده در خیابان امام خمینی(ره) شهرستان خاش 3 نفر زیر آوار محبوس شدند که بلافاصله نیروهای امدادی در محل حاضر شدند و پس از بیرون کشیدن این خانواده از زیر آوار متاسفانه یک خانم میانسال به دلیل شدت جراحات فوت کرد و شرایط جسمانی 2 نفر دیگر روبه بهبود است.

با توجه به اعلام اخطاریه‌های جوی توسط سازمان هواشناسی، نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان خاش قبل از جاری شدن آب در مناطق مسکونی در نقاط حادثه‌خیر حاضر شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش گفت: هلال‌احمر شهرستان با توجه به شرح‌ وظیفه و استانداردهای امدادی، کمبود امکانات خاصی نداشته و اقلام امدادی مورد نیاز با توجه به نزدیکی خاش به مرکز استان بلافاصله پس از وقوع سیلاب توسط کامیون‌ها به این شهرستان منتقل شده است.

حسین‌زهی با بیان اینکه 7 دستگاه لجن‌کش و کف‌کش نیز برای کمک به سیل‌زدگان تحویل شهرداری خاش شده، خاطرنشان کرد: تاکنون امر تخلیه سیلاب از منازل و اماکن مسکونی سطح شهرستان انجام شده، اما گل و لای به‌ جا مانده از سیلاب هنوز در بسیاری از منازل وجود دارد.

رئیس هلال احمر شهرستان خاش با اشاره به توزیع چادر، پلاستیک، پتو، موکت و سایر اقلام زیستی میان سیل‌زدگان خاش، عنوان کرد: با توجه به شرایط بوجود آمده برای اسکان اضطراری خانوارهای آسیب دیده، با استفاده از تعداد زیادی پتو و چادر یک اردوگاه اضطراری برپا شده است.

وی ادامه داد: البته اکثر سیل‌زدگان در منازل اقوام خود سکونت دارند و از فضای اردوگاه استقبال چندانی نشده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 240348 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟