مهار شعله های آتش در ساختمان مسکونی 2 طبقه در محله هاشم آباد + تصاویر

به گزارش رکنا، وقوع این حادثه Incident Incident ساعت 10:30 دقیقه از سوی همسایگان به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران اطلاع داده شد که بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 113 و تیم امداد و نجات 22 به محله هاشم آباد، خیابان قربانی، خیابان سجادی روانه شدند.
عزیز غلامی نسب معاون عملیات منطقه 8 آتش نشانی تهران که به اتفاق نیروهای عملیاتی سازمان در محل آتش سوزی حاضر شده بود، در این خصوص اظهار کرد: طبقه اول یک ساختمان دو طبقه قدیمی به وسعت تقریبی 80 متر مربع به دلیل نامعلومی دچار آتش سوزی شد، به طوری که به هنگام رسیدن آتش نشانان شعله های آتش به همراه دود غلیظی از درو پنجره ها به بیرون زبانه می کشید و همچنین آتش در حال سرایت به طبقه بالایی بود.
وی با اشاره به دود گرفتگی شدید زیرزمین و طبقه دوم این ساختمان، درمورد چگونگی عملیات آتش نشانان، گفت: نیروهای آتش نشانی بلافاصله علاوه بر ایمن کردن محل و نیز قطع برق و گاز ساختمان، درقالب دو گروه حریق و نجات با کشیدن لوله های آبدهی، وارد ساختمان شدند و همزمان با خاموش کردن آتش و جلوگیری از سرایت آن به طبقه فوقانی، به جستجوی محبوس شدگان احتمالی پرداختند.
غلامی نسب در ادامه اظهارداشت: آتش نشانان پس از خاموش شدن کامل آتش سوزی، دود منتشر شده در تمام ساختمان را به وسیله فن فشار مثبت به بیرون تخلیه کردند.
معاون عملیات منطقه 8 آتش نشانی با اعلام این که خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید، تأکید کرد: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی تهران در دست بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 234683 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟