تعویض روغنی خیابان دولت در آتش سوخت +عکس

طی اطلاع رسانی این حادثه Incident به سامانه 125 از سوی شهروندان، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 89 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، به خیابان شهید کلاهدوز(دولت)، خیابان شهید رحمانی اعزام شدند.

رضا شقاقی افسر آماده منطقه دو عملیات آتش نشانی تهران در خصوص این حادثه گفت: یک باب مغازه 10 مترمربعی با کاربری تعویض روغنی خودروهای سواری صبح هنگام به علت نامعلومی به طور ناگهانی دچار آتش سوزی شد.

وی افزود: با توجه به تعطیلی مغازه وبسته بودن کرکره های این مغازه، دود بسیار غلیظی از لا به لای کرکره ها خارج می شد که شهروندان با دیدن خروج دود زیاد سراسیمه این حادثه را به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع دادند.

رضا شقاقی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی به سرعت با استفاده از تجهیزات مخصوص، درب مغازه را باز کردند و همزمان با قطع جریان گاز و برق مغازه، با بکارگیری تجهیزات فردی و لوله های آبرسانی، این آتش سوزی را در مدت زمان کوتاهی مهار و کاملاً خاموش کردند.

این افسر آماده آتش نشانی ادامه داد: چون دو واحد مسکونی در طبقه بالایی این مغازه قرار داشت و هرآن ممکن بود شعله های آتش به این منازل نیز سرایت کند، آتش نشانان سریعا وارد عمل شده وبا تلاش خود از سرایت شعله های آتش به اطراف و همچنین این واحدهای مسکونی جلوگیری کردند.

وی با اعلام این که خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیبی نرسید، خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی، محل حادثه را تحویل مالک مغازه دادند.

گفتنی است علت وقوع این آتش سوزی و نیز برآورد خسارت وارده از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 233830 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟