سقوط وحشتناک دختر دانشجو میهمانداری هواپیما از سرسره نجات در اصفهان+عکس

به گزارش رکنا، ظهر یکشنبه بیست و هشتم آذر ماه سال سال جاری تعداد زیادی دانشجوی مهمانداری برای آموزش های امدادی به فرودگاه شهر اصفهان رفتند که در ادامه آموزش ها نوبت به پرش از سرسره نجات رسید، که در این میان به علت تعداد زیاد دانشجویان و رعایت نکردن نکات ایمنی توسط مدیران آموزشگاه دختر جوانی از بالای سرسره که ارتفاع چهارمتری داشت به پایین سقوط Fall کرد و به شدت آسیب دید.

دختر اصفهانی که به سختی توان سخن گفتن داشت به خبرنگار رکنا، گفت: روز حادثه Incident بعد از جلسه توجیهی ما رو برای آموزش و خروج اضطراری از هواپیما بردند. تعداد دانشجویان شصت نفر بود که خیلی بیش از حد استاندر است.

وی ادامه داد: متاسفانه مدیران بدون رعایت کردن استانداردهای هوانوردی باعث شدند من از روی سرسره نجات به زمین سقوط کنم و این حادثه باعث شد سرم به شدت آسیب ببیند و شکستن دست و کوفتگی درکل بدن را درپی داشته است، خرج عمل های من آنقدر زیاد است که توان پرداختش را ندارم و بیمه هیچ هزینه ای را تقبل نمی کند در صورتی که من کلی پول بابت این مهارت ها پرداخت کرده ام.

خواهر دختر سقوط کرده به خبرنگار رکنا، گفت: خواهرم در دوره مهمانداری هواپیما در خیابان سپهسالار اصفهان شرکت کرده بود که آخرهای دوره شان مربوط به امداد و نجات می شد. خواهرم به همراه تعداد زیادی دانشجو به قسمت هواپیما سازی در شاهین شهر رفته و زمانی که سرسره نجات را باز می کنند که دانشجوها از سرسره بپرند به دلیل ازدهام جعمیت خواهرم از کنار سرسره به پایین سقوط می کند و به شدت آسیب می بیند.

شرایط برای این آموزش فراهم نبوده طبق رعایت نکات ایمنی آنها باید  دورتا دور هواپیما تشک پهن می کردند که اگر شخصی سقوط کند مشکل خاصی برایش پیش نیاید.

متاسفانه مسئولان با اینکه چهارمیلیون و پانصد هزار تومان از خواهر من دریافت کردند، حاضر نشدند خواهرم را بیمه حوادث Accidents کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 233823 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟