به گزارش رکنا، منابع خبری در آمریکا از بازداشت یک جوان ۲۹ ساله در مجاورت یک مسجد در منطقه سه مای ولی ایالت کالیفرنیا به اتهام حمله به یکی از نمازگزاران در خارج از مسجد و زخمی کردن وی با چاقو خبر دادند. 
پلیس اعلام کرد پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بروز یک نزاع و درگیری در پارکینگ یک مرکز خرید در مجاورت این مسجد، حدود ساعت ۱۱ شب شنبه به وقت محلی، ماموران به محل اعزام شدند. ماموران پلیس Police پس از جدا کردن افراد درگیر دریافتند یک نفر مورد اصابت چاقو قرار گرفته و زخمی شده است. 
درگیری پس از آن آغاز شده بود که جوان ۲۹ ساله به نام جان ماتسون با یکی از نمازگزاران در برابر مسجد، درگیری لفظی پیدا کرد. پلیس، ماتسون را به اتهام نقض حقوق مدنی و بر هم زدن آرامش و ایجاد درگیری بازداشت کرده و فرد مصدوم به بیمارستان منتقل شده است. 
حسام آیلوش، مدیر اجرایی شعبه محلی شورای روابط مسلمانان آمریکا در منطقه لس آنجلس، به نقل از ساکنان محلی اعلام کرد: درگیری در نزدیک نمازخانه و سالن گردهمایی روی داد. 
وی افزود: از روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاکنون این شورا حدود ۲۰۰ مورد گزارش حمله بر ضد مسلمانان در آمریکا دریافت کرده است. آیلوش افزود: باور اینکه در این عصر و زمانه ما هنوز شاهد بروز اینگونه خشونت‌ها در آمریکا و به ویژه در جنوب کالیفرنیا هستیم، بسیار دشوار است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 232626 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟