تعطیلی کارخانه و بیکاری کارگرها با دستبرد میلیاردی دزدان به انبار

 سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان البرز گفت: باگزارش ماجرای سرقت از یکی از اماکن خصوصی واقع در منطقه خرمدشت کرج موضوع بلافاصله در دستورکار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: طی تحقیقات بپلیسی  از مالباخته مشخص شد که وی چند هفته پیش حدود یک میلیارد ریال ورق گالوانیزه از اصفهان خریداری و به انبار کارخانه اش منتقل کرده بود.

سردار کامرانی صالح گفت: پس از مدتی سارقان با تخریب در کارخانه این  ورق ها را به سرقت بردند که همین امر باعث تعطیلی کارخانه و بیکاری کارگران نیز شده بود.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: با توجه به حساسیت موضوع، پرونده به صورت ویژه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان پیگیری شد که با استفاده از تحقیقات میدانی و شگردهای خاص پلیسی یکی از سارقان و محل اختفای او شناسایی شد.

انبار روستایی

وی اضافه کرد: در یک عملیات غافلگیرانه این دزد نیز دستگیر شد و در بازجویی های فنی و پلیسی به جرم خود اعتراف و همدستان خود را نیز در این سرقت معرفی کرد.

سردار کامرانی صالح گفت: در ادامه طی یک عملیات ضربتی دونفر از همدستان وی  و رانندگان خودروهای سنگینی که در حمل این اموال مسروقه مشارکت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: پس از دستگیری رانندگان جرثقیل و خاوری که در این سرقت دست داشتند سارقان و همدستان آنها اعتراف کردند که اموال سرقتی را به روستایی در منطقه صفادشت ملارد منتقل کرده اند.

وی ادامه داد: بلافاصله با هماهنگی با مراجع قضایی مأموران پلیس البرز برای کشف اموال مسروقه به مخفیگاه اعزام شدند که با بررسی صحت و سقم موضوع، اموال به سرقت رفته در باغ شخصی فرد دیگری کشف شد.

سردار کامرانی صالح گفت: متهمان به همراه پرونده به مقام قضایی تحویل و راهی زندان شدند.

 

کدخبر: 231281 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟