سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه Incident اظهار داشت: در ساعت 19:56 شب گذشته حادثه آتش سوزی یک کارگاه کفاشی واقع در چهارراه مخبرالدوله، خیابان مظفری به سامانه 125 اعلام و نیروهای 3 ایستگاه به همراه خودروی تنفسی به محل اعزام می‌شوند.

به گفته ملکی محل حادثه یک منزل 2 طبقه به وسعت 160 مترمربع با کاربری کفاشی بود که آتش سوزی در طبقه همکف ساختمان اتفاق افتاد.

وی تصریح کرد: با استقرار آتش نشانان در محل مشاهده می‌شود که طبقه مذکور کاملا شعله‌ور و آتش در حال سرایت به کارگاه بالایی است و نیز 3 کارگر در طبقه همکف در میان شعله‌ها گرفتار شده‌اند.

ملکی افزود: آتش نشانان به سرعت همزمان با اطفا حریق، کارگران را از دود و آتش خارج کردند که متأسفانه هر 3 کارگر دچار سوختگی شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: در طبقه فوقانی نیز چند کارگر مشغول فعالیت بودند که خودشان از محل خارج شدند.

وی ادامه داد: نیروهای آتش‌نشان با تحویل مصدومان به عوامل اورژانس و ایمن‌سازی محل حادثه، عملیات را در ساعت 21:09 به پایان رساندند.

ملکی گفت: توصیه می‌شود که در فصل سرما واحدهای نظارت بر تولیدی‌ها، بازرسی دقیق‌تری را از وسایل گرمایشی و سیستم‌های برق کارگاه‌ها انجام دهند و نیز برای کاهش حوادث، کارگاه‌های غیرمجاز را شناسایی کنند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 230750 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟