شلیگ مرگبار پلیس به دزدان فراری

به گزارش رکنا، در پی وقوع سرقت Stealing های سریالی منزل در شهرستان نظرآباد از اواسط مهرماه سال جاری شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان نظرآباد قرار گرفت.
پلیس شهرستان نظرآباد به منظور شناسایی و دستگیری این سارقان با اجرای طرح های متعدد و استقرار ایستگاه های ایست و بازرسی در سطح شهرستان به صورت محسوس و غیر محسوس اقدام به کنترل خودروهای عبوری کردند.
اقدامات کنترلی برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه شامگاه ۶ آبان ماه جاری ماموران گشت پلیس Police به سرنشینان یک دستگاه خودروی پیکان وانت که به سرعت در حال عبور بود مشکوک شدند.
مأموران بلافاصله دستور توقف خودرو را صادر کرده اما راننده و سرنشین خودرو بدون توجه به فرمان ایست پلیس به سرعت خودروی خود افزوده و به سمت شهرستان ساوجبلاغ متواری مَی شود.
در این شرایط ماموران به تعقیب خودرو پرداخته و با رعایت قوانین بکارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیر هوایی می کنند و راننده خودرو قصد توقف نداشته و با حرکت در لاین مخالف و انجام حرکات مخاطره آمیز موجب وحشت رانندگان خودروهای عبوری شده بود.
ماموران به منظور جلوگیری از حوادث Accidents احتمالی بعدی اقدام به شلیک یک تیر به لاستیک خودرو می کنند که ضمن اصابت گلوله به لاستیک خودرو منجر به مجروح شدن یکی از سرنشینان می شود.
ماموران به سرعت فرد مصدوم را برای درمان به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) نظرآباد منتقل می کنند که پس از مداوای اولیه یک روز بعد از حادثه Incident بنا بر تشخیص پزشک بیمارستان برای عمل جراحی به وسیله بالگرد به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران انتقال و از آنجا با یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان سجاد ناجا منتقل می شود که به علت جراحات وارده جان خود را در بیمارستان از دست می دهد.از خودروی متهمان مقادیری مواد مخدر Drugs کشف شد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

شکایت پسر 11 ساله تهرانی از مربی باشگاه / مرا در خانه اش آزار و اذیت کرد + عکس

اعتراض به حکم سنگین قاتل ستایش + عکس

پیمانکار شهرداری به اعدام محکوم شد + عکس

رفتارهای زشت یک نوعروس که خیلی زود طلاق گرفت

صحنه زیبا از یک تصادف شدید +عکس

ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

خانواده پرجمعیت هنرمند زن مشهور ایرانی +عکس تمامی خواهران

تیپ خاص الناز شاکردوست در اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» +عکس

 

کدخبر: 228674 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟