نجات معجزه آسای مرد جوان بوکانی از مرگ

این جوان بوکانی که در مغازه فرش فروشی با به دست گرفتن میگرد برای مرتب کردن فرش های آویزان شده مغازه خود بالای نردبان چوبی رفته بود، در هنگام بالا رفتن از نردبان چوبی، نردبان از وسط نصف شده و مرد 38 ساله از ارتفاع بالا بر روی میلگرد سقوط کرد.

بر اثر این حادثه میلگرد از طرف ران چپ این مرد وارد بدن وی شده و از کمر راست وی بیرون آمد.

بر اساس این گزارش، در پی این حادثه فرد مجروح همسایه ها را به کمک فرا خوانده تا وی را به بیمارستان منتقل کنند ولی میلگرد وارد شده به بدن وی آن قدر طول داشته امکان جا به جایی با خودرو میسر نبوده است و بر این اساس میلگرد را با اره آهن بری قطع کرده و مجروح را به بیمارستان شهید قلی پور بوکان منتقل کردند.

مجروح مدت بیش از 6ساعت در اتاق عمل تحت عمل جراحی قرار گرفت تا میلگرد را که به صورت مورب وارد بدنش شده بود، خارج کنند.

در این حادثه خوشبختانه هیچ یک از اجزای داخلی بدن این حادثه دیده که میلگرد از کنار آنها عبور کرده بود، دچار آسیب نشده است.

به گفته متخصص جراحی عمومی شاغل در بیمارستان شهید دکتر قلی پور بوکان که جراحی این مصدوم را به عهده داشت،فقط قسمت کوچکی از روده وی دچار آسیب شده است.

این متخصص جراح عمومی بیان کرد: این بیمار به طور معجزه آسایی از مرگ نجات پیدا کرد چرا که اگر این میلگرد به هر یک از اعضای وی از جمله استخوان فمور (ران)، اعصاب سیاتیک در ناحیه نشیمنگاه و لگن آسیب می زد، مریض بعد از بیرون آوردن جسم خارجی دچار مرگ می شد.

دکتر مهشید حمزه ای افزود: فقط در ناحیه روده پارگی ایجاد شده بود که ترمیم شده و در بخش آی.سی.یو تحت مراقبت بوده و حال عمومی وی هم اکنون بسیار رضایت بخش است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 226037 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟