قتل همزاد دختر جوان با 56ضربه چاقو

به گزارش رکنا، دختر 23ساله آلمانی-عراقی به اتهام کشتن همزاد خود که او را در فضای مجازی یافته بودمراحل محاکمه را پشت سر می گذارد.

در اگوست سال 2022، دختر 23ساله‌ عراقی-آلمانی به نام شهرابان که در اینگولشتات آلمان زندگی می‌کرد و به‌شدت به فعالیت در فضای مجازی علاقه داشت تصمیم عجیبی گرفت. او تصمیم گرفت از هویت فردی شبیه خودش که در فضای مجازی شهرت داشت استفاده کند.

بنابراین به جست وجو برای پیدا کردن همزادش پرداخت. شهرابان مدت‌ها در یوتیس/وب به‌دنبال دخترانی شبیه خود می‌گشت و 5دختر را یافت و تلاش کرد با آنها ارتباط برقرار کند تا اینکه از این 5نفر، یک نفر به نام خدیجه در دام شهرابان افتاد. خدیجه یک وبلاگ نویس اهل الجزایر و ساکن هیلبرون در اشتوتگارت بود.

اما داستان وحشتناک شهرابان در 9آگوست 2022رقم خورد. او با همدستی نامزدش پیامی برای خدیجه فرستادند و گفتند که وی در مسابقه زیبایی برنده شده است. خدیجه حرفشان را باورکرد و شهربان و نامزدش شکیر با خدیجه قرار گذاشتند. آنها او را سوار بر یک مرسدس کردند و درباره مسابقه زیبایی حرف زدند و قرار شد که وی را با خود به اینگولشتات ببرند. اما در بین راه وارد یک مسیر جنگلی شدند و با چاقو به خدیجه حمله کردند.

آنها دختر جوان را با 56ضربه چاقو به قتل رساندند و جسد ش را رها کردند. شهرابان با این هدف که بعد از مرگ خدیجه می‌تواند با هویت او در فضای مجازی فعالیت کند، لباس و کیف خدیجه را برداشت و با خود برد. اما اواخر همان روز متوجه شد که خانواده خدیجه پلیس را در جریان ناپدید شدن او قرار داده‌اند. با اطلاع از این خبر وحشت کرد و تصمیم گرفت به همراه نامزدش فرار کند اما اواخر همان روز پلیس جسد خدیجه را پیدا کرد و با به‌دست آوردن شواهدی در صحنه جنایت، قاتلان را شناسایی کرد. بدین‌ترتیب پلیس در 18آگوست 2022، شهرابان و شکیر را دستگیر کرد و آنها به قتل خدیجه اعتراف کردند.

کنراد کلیگت، رئیس هیأت منصفه از دادگاه ناحیه اینگولشتات، گفت که شهرابان به اتهام قتل همزاد خود و شکیر به اتهام کمک به قتل در حال محاکمه هستند و محاکمه احتمالا تا پایان ژانویه ادامه خواهد داشت

 

کدخبر: 988400 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟