مرد تهرانی زنش را بی رحمانه در حیاط خانه شان کشت / دختران پدرشان را بخشیدند + جزییات

به گزارش رکنا، مرد میانسال که در حیاط مجتمع مسکونی محل زندگی اش، همسرش را به خاطر اختلافات قدیمی کشته بود در حالی در دادگاه محاکمه می‌شود که فرزندان وی اعلام گذشت کرده‌اند .

رسیدگی به این پرونده از شهریور سال گذشته با تماس یک مرد جوان با کلانتری خاوران آغاز شد.

 وی که هراسان بود گفت: ما ساکن یک مجتمع مسکونی در محله اتابک هستیم .چند دقیقه قبل یکی از همسایه‌ها که مرد میانسالی به نام اصغر است در حیاط مجتمع با همسرش درگیر شد و او را با ضربه چاقو کشت و گریخت و من شاهد جنایت بودم.

با این تماس ماموران کلانتری بلافاصله به مجتمع مسکونی رفتند و با جسد خونین زن ۵۰ ساله به نام عفت روبه رو شدند که شواهد نشان می‌داد با یک ضربه چاقو به سینه‌اش از پا درآمده است.

  جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران به ردیابی همسر وی پرداختند.

ردیابی عامل جنایت در خیابان

 اصغر ۵۳ ساله ساعتی بعد در محله خاوران ردیابی بازداشت شد و به قتل همسرش به خاطر اختلافات قدیمی اعتراف کرد.

 وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت: من و همسرم ۳۰ سال با هم زندگی کردیم. اما همیشه با هم اختلاف داشتیم . چندبار میخواستیم از هم جدا شویم ولی به خاطر 2 دخترمان از این کار منصرف شدیم و به ناچار به زندگی مشترک ادامه دادیم. حالا که  دو دخترمان بزرگ شده بودند بار دیگر تصمیم به جدایی گرفتیم اما بر سر به نام زدن خانه قبل از طلاق با هم اختلاف  داشتیم.

همسرم می گفت باید خانه را به نام او سند بزنم. اما من مخالف بودم. به همین خاطردرگیری میان ما شدت گرفته بود. آن شب هم با هم درگیر شدیم .

همسرم شروع به فحاشی کرد و من که کنترل اعصابم را از دست داده بودم کارد آشپزخانه را به دست گرفتم .همسرم از ترس به داخل  حیاط مجتمع فرار کرد و من او را دنبال کردم و در حیاط با چاقو یک ضربه به سینه او زدم. ولی باور کنید قصد کشتن او را نداشتم .من در یک لحظه کنترل اعصابم را از دست دادم و دست به چنین اشتباهی زدم.

اعلام گذشت

 وی به بازسازی صحنه جرم پرداخت و پرونده‌اش با صدور کیفرخواست به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

 در این میان دو دختر قربانی در دادگاه حاضر شدند و اعلام گذشت کردند.

دو دختر جوان در حالیکه اشک می ریختند گفتند: ما همیشه شاهد درگیری میان پدر و مادرمان بودیم ولی هرگز فکر نمی کردیم پدرمان دست به چنین کاری بزند. اگرچه او مادرمان را کشته و مستحق مرگ است. ولی ما نمی خواهیم از نعمت داشتن پدر هم مرحوم شویم. به همین خاطر گذشت می کنیم.

 آنها بدون قید و شرط از خون مادرشان گذشتند .به این ترتیب قرار شد اصغر به زودی از جنبه عمومی جرم و طبق قانون در دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کند.

 

کدخبر: 988340 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟