فرار 2 موتور سوار پس از تحویل یک جسد به مرکز درمانی / در شرق تهران رخ داد!

به گزارش رکنا، ساعت11 صبح روز 24 فروردین‌ماه، کارکنان مرکز درمانی پانزده شعبان از طریق تماس تلفنی مرگ مشکوک مرد جوانی روی تخت بخش اورژاس را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110گزارش کردند.

با  اعلام این خبر تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه بازپرس  امیرحسین علیمردان از شعبه دهم دادسرای امورجنایی پای در مرکز درمانی موردنظر گذاشتند و جسد مرد جوانی را مشاهده کردند که براثر ضربات چاقو به کمر و سر به قتل رسیده بود.

یکی از عوامل کادر درمان در جریان تحقیقات به تیم جنایی گفت: ساعتی قبل 2 فرد موتورسوار این مرد جوان را به بیمارستان آوردند که چاقو خورده بود، همکاران ما در حال  پذیرش بیمار بودند که ناگهان آن 2 نفر با عجله پا به فرار گذاشتند، در ادامه نیز اقدامات درمانی فایده‌ای نداشت و بیمار براثر شدت جراحات وارده به کام مرگ فرو رفت.

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد، مقتول از معتادان شرق تهران بوده و چندباری برای اقدامات ساده پزشکی به این مرکز درمانی مراجعه داشته اما هویت خود را اعلام نکرده است.

پس از پایان تحقیقات میدانی، در نخستین‌گام ماموران تیم تشخیص هویت به دستور بازپرس جنایی از روی جسد مقتول انگشت‌نگاری کردند تا ردپایی از عاملان جنایت به دست آوردند و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ نیز ماموریت یافتند تا با بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف مرکز درمانی و اقدامات اطلاعاتی گسترده هویت 2 مرد موتور‌سوار را ردیابی کنند.

جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی جهت کشف روشن شدن زوایای پنهان پرونده ادامه دارد.

کدخبر: 987959 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟