قتل پسر جوان در کمپ ترک اعتیاد کن / جنایت وحشتناک با یک فیلم فاش شد!

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا: ساعت 18 روز 23 فروردین خبر مرگ مشکوک مرد جوان از سوی عوامل بیمارستان فرهیختگان به کلانتری 142 کن گزارش شد تا ماموران برای بررسی موضوع وارد عمل شوند.

ماموران در سردخانه بیمارستان با جسد مرد جوانی روبرو شدند که به گفته پزشکان صبح همان روز با عنوان مسمومیت توسط کارکنان یک مرکز ترک اعتاد به بیمارستان منتقل شده و تلاش پزشکان برای نجات اونتیجه نداده و در نهایت مرد جوان به کام مرگ فرو رفته است.

گزارش این مرگ مشکوک به بازپرس محسن اختیاری از شعبه یکم دادسرای امور جنایی گزارش شد تا وی به همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و تیم تشخیص هویت وارد عمل شوند.

از آنجا که آثار ضرب و جرح و شکستگی دنده ، سر و پا روی بدن متوفی دیده می شد فرضیه قتل وی قوت یافت و بازپرس ویژه قتل برای کشف جزییات بیشتر از این حادثه، دستور تحقیقات بیشتر و بازبینی تصاویردوربین مداربسته کمپ را صادر کرد.

در شروع تحقیقات پدر متوفی به بازپرس اختیاری گفت: پسرم به مواد مخدر اعتیاد داشت، خیلی تلاش کردیم تا او مواد را ترک کند اما فایده ای نداشت تا اینکه تصمیم گرفتیم او را در یک کمپ ترک اعتیاد بستری کنیم،به همین دلیل به اجبار از ملارد به تهران آمدیم و او را در این کمپ بستری کردیم،اما در یک تماس تلفنی به ما گفتند که پسرم در بیمارستان بستری و سپس مرده است ،ما خودمان را به بیمارستان رساندیم ولی با جسد پسرمان روبرو شدیم.

بازپرس اختیاری با شنیدن اظهارات پدر متوفی دستور بازرسی و بازبینی دوربین های مدار بسته کمپ ترک اعتیاد را صادر کرد که در نتیجه مشخص شد این مرکز به صورت غیر قانونی فعال بوده که در نهایت فیلم دوربین های مداربسته راز این جنایت را فاش کرد.

بازپرس جنایی در این فیلم مشاهده کرد که 8 نفر از کارمندان کمپ شروع به کتک زدن پسر جوان کردند و همین موضوع باعث مرگ او شده است و اعلام مسمومیت این پسر 28 ساله برای گمراه کردن تیم پلیسی و پزشکی از سوی مدیر کمپ مطرح شده است.

بنابر این گزارش بازپرس محسن اختیاری از شعبه یکم دادسرای امور جنایی تهران جسد برای مشخص شدن علت نهایی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و در ادامه با صدور دستورات قضایی این مرکز ترک اعتیاد پلمب شده، 48 نفر از معتادان تحویل خانواده شان شدند و 8 نفر نیز بنابر ماده 16 مواد مخدر تحویل یک کمپ قانونی ترک اعتیاد شدند.

تحقیقات در خصوص این پرونده از سوی بازپرس ویژه قتل ادامه دارد.

 

کدخبر: 987717 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟