هدیه عیدانه پدر جان پسر 12 ساله را گرفت / گلوله به مغزش خورد!

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، صبح روز 23 فروردین خبر مرگ پسر بچه ای به از سوی عوامل بیمارستان امام خمینی به کلانتری 107 فلسطین گزارش شد تا ماموران بلافاصله برای بررسی موضوع اعزام شوند.

ماموران در سردخانه بیمارستان با جسد پسربچه 12 ساله ای روبرو شدند که بنابر گفته خانواده به اشتباه تیر تفنگ بادی به سرش اصابت کرده و پس از انتقال به بیمارستان تلاش تیم پزشکی پاسخ نداده و او به کام مرگ فرو رفته است.

با گزارش این مرگ دلخراش به بازپرس ویژه قتل محمدجواد شفیعی از شعبه 5 دادسرای امور جنایی تهران، وی برای بررسی موضوع وارد عمل می شود.

این خانواده اهل شهریار به بازپرس گفتند: در ایام عید زمانی که برای سفر به یکی از شهرهای اطراف تهران رفته بودند، برای پسربچه یک تفنگ بادی می خرند، که روز گذشته(22فروردین) در حال بازی با این اسلحه به اشتباه تیر به سرش اصابت کرده و باعث مرگ او می شود، همچنین این خانواه عنوان داشتند از شخص خاصی شکایت ندارند.

بنابر دستور بازپرس شفیعی از شعبه 5 دادسرای امور جنایی جسد پسر نوجوان به پزشکی قانونی منتقل شد تا بررسی های نهایی و علت تامه فوت مشخص شود.

بازپرس شفیعی در انتها از همه خانواده ها درخواست کرد تا از خرید وسایل بازی از این قبیل که می توانند برای جان فرزندانشان ایجاد خطر کرده و حادثه وحشتناکی را رقم بزنند خودداری کرده، تا از این پس شاهد چنین حوادث تلخی برای هیچ کودکی نباشیم.

کدخبر: 987471 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟