۱۳ مصدوم در ۲ حادثه تصادف استان بوشهر

به گزارش رکنا، احسان ایزدپناه با اشاره به اینکه امدادگران در حوزه‌های جاده‌ای، سواحل و نقاط مختلف شهرها و روستاهای استان به‌صورت شبانه‌روزی آماده‌باش هستند، اظهار داشت: تیم‌های عملیاتی هلال احمر در طرح نوروزی تاکنون به 105 حادثه در نقاط مختلف این استان رسیدگی و به یک‌هزار و 850 نفر خدمات‌رسانی کرده‌اند.

وی واژگونی خودرو تیبا در جنوب بوشهر محور دیر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: بامداد امروز در واژگونی خودرو تیبا در کیلومتر 72 جاده دشتی به سمت بندر دیر در محور جاده‌ای جنوب استان بوشهر تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات منطقه جاشک به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشت خاطرنشان کرد: در واژگونی این خودرو 5 سرنشین آن مصدوم شدند که پس از  اقدامات پیش بیمارستانی توسط امدادگران هلال احمر مصدومان توسط 3 آمبولانس اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

ایزدپناه برخورد خودرو پراید بار با اتوبوس را از دیگر حوادث شب گذشته در محور جاده‌ای جنوب استان بوشهر اعلام و خاطرنشان کرد: در  برخورد پراید بار با اتوبوس در جاده شیرینو کنگان پایگاه تیم امدادی پایگاه امداد و نجات پرک به محل حادثه اعزام شد.

وی اضافه کرد: در این حادثه 8 نفر مصدوم شدند که پس از ارزیابی صحنه و اقدامات اولیه پیش بیمارستانی، توسط نجاتگران هلال احمر به مرکز درمانی انتقال داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر به نجات یک خانم از غرق‌شدگی در سواحل گناوه پرداخت و تصریح کرد: با اعلام غرق دختری حدوداً 12 ساله در ساحل گناوه بلافاصله نجاتگران پایگاه امدادی این شهر با استفاده از قایق نجات به محل حادثه اعزام شدند.

ایزدپناه اضافه کرد: در این حادثه نجاتگران ساحلی هلال‌احمر گناوه فرد غرق شده را با علایم فاقد تنفس از آب گرفتند و بعد از اقدامات اولیه و برقراری تنفس، مصدوم را به محل پایگاه امداد و نجات ساحلی منتقل کردند و برای سیر مراحل درمان و انتقال به مرکز درمانی مصدوم به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

وی بیان کرد: امدادگران هلال احمر در طول طرح نوروزی از 24 اسفند تاکنون 27 عملیات امدادرسانی دریایی و ساحلی برای نجات افراد حادثه‌دیده در سواحل خلیج فارس استان بوشهر با موفقیت انجام داده‌اند.

کدخبر: 985206 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟