لیست سیاه خانه های خالی تهرانی ها در دست این دزد بود / با شاه کلید وارد می شد + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ "رسول بهرامی" سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت گفت:  عوامل کلانتری 121 سلیمانیه در خیابان  "نبرد شمالی" تهران با شخصی که در حال باز کردن در یکی از خانه های ویلایی بود مواجه شدند.

وی افزود: فرد متهم به محض اینکه متوجه حضور ماموران پلیس شد  از محل متواری و  ماموران پلیس بلافاصله دستور ایست را صادر کردند و  متهم در یک عملیات تعقیب و گریز  پس از طی مسافت کوتاهی دستگیر شد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به اینکه تحقیقات اولیه نشان از این داشت، مدت زیادی است که کسی در آن ساختمان زندگی نمی کند و رفت و آمدی وجود ندارد تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی به بزه انتسابی  و شناسایی خانه خالی از سکنه به قصد سرقت اعتراف کرد.

این مقام انتظامی ابراز داشت: از متهم چند شاه کلید   و تعدادی ابزار و آلات، و  یک برگه که نشانی دقیق چند  خانه خالی از سکنه در آن درج شده بود کشف شد و  متهم که چاره ای جز  اعتراف نداشت به شناسایی خانه های خالی اشاره کرد.

وی گفت: متهم برای اخذ دستور قضائی در اختیار مراجع قضائی  قرار گرفت.

سرهنگ بهرامی در پایان به شهروندان توصیه کرد، در زمانی که خارج از منزل اوقات خود را به سر می برند از نگهداری اشیای قیمتی، جواهرآلات، وجه نقد، اسناد و مدارک مهم و لوازم الکترونیکی گران قیمت داخل منزل خودداری کنند.

کدخبر: 985098 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟