مرگ تلخ جوان تهرانی 20 روز بعد از حادثه چهارشنبه سوری در بیمارستان / بازپرس ویژه قتل وارد عمل شد

به گزارش خبرنگار رکنا: صبح روز 14 فروردین ماه خبر مرگ مرد جوان موتورسواری از سوی عوامل بیمارستانی در شرق تهران به فوریت های پلیسی گزارش شد و بلافاصله ماموارن کلانتری 126 تهران پارس برای بررسی های بیشتر وارد عمل شدند.

ماموران در سرخانه بیمارستان با جسد مرد جوانی روبرو شدند که 25 اسفند سال گذشته با بیان اینکه سردردهای مداوم او را رها نمی کنند و تعادل جسمی خودش را از دست داده به بیمارستان مراجعه کرده و بنابر تشخیص پزشکان برای علت بیماری و درمان بستری می شود و از همان روز اقدامات پزشکی برای درمان او شروع شد تا انیکه صبح امروز بعد از گذشت 18 روز تلاش تیم پزشکی بی نتیجه ماند و مرد جوان به کام مرگ فرو می رود.

بدین ترتیب بازپرس محسن اختیاری از شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران با در جریان قرار گرفتن این خبر دستور داد تا تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تحقیق وارد عمل شوند.

خانواده مرد موتور سوار در تحقیقات عنوان داشتند، پسرمان شب چهارشنبه سوری در مسیر خانه و در نزدیکی کوچه خودمان بود که یک نارنجک دست ساز به سمت یک خودروی پژو 402 پرتاب می شود و پسرمان برای اینکه با پژو تصادف نکند مسیرش را تغییر می دهد که در این صحنه روی زمین می افتد و سرش با جدول برخورد می کند اما همه چیز خوب بود تا اینکه 2 روز بعد سر دردهای شدید پسرمان شروع شد و او را به بیمارستان رساندیم.

او در نهایت به دستور پزشکان در بیمارستان بستری شد اما درمان جواب نداد و به گفته پزشکان به دلیل ضربه ای که به سرش وارد شده بود به کام مرگ فرو رفت.

صحبت های خانواده قربانی کافی بود تا بازپرس اختیاری از شعبه اول دادسرای جنایی ابتدا دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای بررسی های بیشتر را صادر کرد و در ادامه بازبینی دوربین های مداربسته محل جرم و شناسایی عامل پرتاب کننده نارنجک و راننده خودروی پژو 206 در دستور کار تیم کارآگاهان اداره 10  پلیس آگاهی قرار گرفت.

تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد.

کدخبر: 985089 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟