دستگیری سارق غیربومی قطعات خودرو در اسدآباد

به گزارش رکنا، سرهنگ مصیب شاهملکی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو از نوع کامپیوتر خودرو( ایسیو )در سطح شهرستان و مراجعه شکات به رده‌های تابعه، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به پیگیری شکات، پرونده تکمیل و در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و با تشکیل تیم ویژه در این پلیس و مراجعه به محل‌های وقوع اطلاعات و سرنخ‌های لازم جمع آوری شد.

شاهملکی ادامه داد: با کار فنی و اطلاعاتی لازم خودرو و هویت متهمان که دو نفر بودند شناسایی و با توجه به اینکه در استان همجوار سکونت داشتند، با اخذ نیابت قضایی و عزیمت ماموران به محل روز گذشته یک نفر از آنان دستگیر و به شهرستان منتقل شد.

این مقام انتظامی با اشاره به انجام بازجویی فنی و مواجهه وی با شواهد و قرائن موجود، گفت: سرانجام وی لب به اعتراف گشود و معترف به سرقت هفت دستگاه کامپیوتر خودرو(ایسیو) از خودروهای سطح شهرستان با همدستی فرد دیگری از همشهریان خود شد.

 شاهملکی بیان کرد: با توجه به اعتراف صریح و روشن متهم با هماهنگی مراجع قضایی شکات به پلیس آگاهی دعوت و متهم ضمن جبران خسارات وارده بمبلغ ۵۰۰ میلیون ریال ،رضایت آنان را جلب کرد.

 فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: با توجه به اعتراف نامبرده به انجام چندین فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان‌های همجوار، باهماهنگی مراجع قضایی متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار آنان قرار گرفت.

کدخبر: 984297 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟