دزدان دریاچه چیتگر در دام پلیس / 20 خودرو را سرقت کرده بودند!

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: چهارم فروردین ماه ماموران کلانتری 181 چیتگر در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در محدوده بلوار میعاد دریاچه تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 با دو سرنشین که در حال زاغ زنی خودروهای پارک شده بودند برخورد و ماموران دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: سارقان خودرو پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی از محل متواری شدند و به هشدارهای پلیس اعتنایی نمی کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به آغاز عملیات تعقیب و گریز ادامه داد: ماموران پلیس با ایجاد طرح مهار و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح ، پس از طی مسافتی نهایتا موفق شدند خودرو را متوقف و هر دو متهم را دستگیر کنند.

سرهنگ  قاسم پور بیان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات خودرو و 20 فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کردند و از خودرو متهمان سه دستگاه تلفن همراه سرقتی، 2 قبضه سلاح سرد، 20 عدد سوئیچ، یک عدد زاپاس ، 3عدد جک خودرو ،2 عدد ایسیو کامپیوتر، یک عدد ضبط به همراه پنل آن که همگی سرقتی کشف شد.

وی در خاتمه ابراز داشت: کشف جزئیات پرونده و شناسایی مال باختگان کماکان ادامه دارد.

کدخبر: 982965 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟