خنده های دزد بنز خیلی زود رنگ باخت! / به دور دور هم نرسید!

به گزارش رکنا، سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: ساعت 12 ظهر بیست و هشتم اسفند ماه ، در پی گزارش یکی از شهروندان مبنی بر سرقت خودروی بنز 230 سفید رنگ در محدوده خیابان چیذری تهران ، ماموران کلانتری 124 قلهک سر وقت دوربین های مدار بسته رفته و موفق به شناسایی چهره سارق شدند.

 وی افزود: ساعاتی بعد طی گشت زنی های هدفمند ماموران کلانتری 124 قلهک حوالی ساعت 16 متوجه توقف یک دستگاه خودروی بنز سفید در یک ساختمان نیمه کاره شده و با ورود به داخل محوطه کارگاهی ساختمان و رویت پلاک خودرو دریافتند که خودروی سرقتی را پیدا  کرده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران متوجه به حضور یک فرد در همان ساختمان شده و بعد از تطبیق چهره وی با فیلم های دوربین های مداربسته تشخیص دادند که فرد مذکور سارق خودروی فوق می باشد.

 وی افزود: ماموران پلیس پس از دستگیری سارق وی را به کلانتری منتقل کرده و خودروی مسروقه را در کمتر از 4 ساعت به مالک آن تحویل دادند.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران ضمن اینکه خبر دادند متهم در سیر روند قانونی می باشد، به مردم توصیه کرد، در صورت پارک خودروهایشان در خیابان ها و معابر، حتی الامکان آن را در مقابل دوربین های مداربسته پارک کنند که در صورت وقوع حادثه موفق به شناسایی افراد خاطی شوند.

 

کدخبر: 982047 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟