دختر ربایی 2 گنده لات تهرانی از جلوی مدرسه دخترانه ! / دختر 11 ساله را با خود بردند !

به گزارش رکنا، سردار علی‌ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه و اعلام کرد که دختر ۱۱ ساله‌اش پس از اینکه از مدرسه تعطیل شده دیگر به خانه بازنگشته و تلفن همراهش نیز خاموش است. موضوعی که سبب نگرانی این مادر و درخواست کمکش از پلیس شده شده بود.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان خیلی زود راهی مدرسه شده و با بازبینی دوربین‌های مداربسته متوجه شدند که دو نفر از اراذل و اوباش با خودروی خود پس از تعطیلی مدرسه برای دختر ۱۱ ساله مزاحمت ایجاد کرده و پس از فریب، اقدام به ربودن وی کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی گسترده هویت متهمان را شناسایی کرده و متوجه شدند که آنها قصد دارند تا دختر ۱۱ ساله را به اسلامشهر ببرند.در همین راستا نیز هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی انجام شده و اقدامات گسترده کارآگاهان ادامه پیدا کرد.

وی با بیان اینکه دو فرد شرور از تحت تعقیب قرار گرفتن خودشان از سوی ماموران پلیس مطلع شدند، گفت: این افراد که متوجه شده بودند پلیس آگاهی آنها را زیرنظر دارد دختر بچه را در خیابان رها کرد و از صحنه جرم متواری شدند.

ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی دختر ۱۱ ساله به آغوش گرم خانواده‌اش بازگردانده شد، گفت: متهمان هم مورد شناسایی قرار گرفته و تحت تعقیب کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار دارند.

کدخبر: 981375 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟