این 9 زندانی کل عید لیلا اوتادی را دعا می کنند ! / کار بزرگ خانم بازیگر دلتان را حال می آورد !

لیلا اوتادی متولد 1362 در تهران، دارای مدرک معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. وی با فیلم «چشمان سیاه» ساخته ایرج قادری فعالیت هنری خود را آغاز کرد، او با بازی در سریال مهر و ماه سید فیاض موسوی دیده شد.

اما این بازیگر معروف در کنار هنرنمایی در سریال های تلویزیونی و سینمایی کشور از سال 1386 اقدام به آزادی زندانیان جرائم غیر عمدی کرده و در نهایت در سال 1398 به عنوان سفیر آزاد سازی زندانیان غیر عمدی معرفی شد و از همان سال به بعد با انجام کارها و فعالیت هایی زیادی در خوزه کمک رسانی برای آزادی زندانیان و اقدامات ویژه در خصوص شناسایی خانواده های این افراد فعالیتش را به صورت حدی شروع کرد .

لیلا اوتادی در طول این چند سال فعالیتش در حوزه ازادی زندانیان توانسته است 120 زندنی جرائم غیر عمدی را آزاد کنند.

وی با بیان اینکه این زندانیان، بدهکاران جرائم غیرعمد هستند و انفاق برای کمک به آنها ارزشمند است، زیرا هرگز به نیکی دست نمی‌یابیم مگر از آنچه دوست داریم، انفاق کنیم.

او معتقد است که با تمام تلاش هایی که از سوی سازمان مختلف و خیرین برای آزادی زندانیان اقداناتی که انجام شده همچنان جا برای فعالیت بیشتر دارد او از تمام هنرمندان، ورزشکاران ، سیاست مداران و حتی کسبه های بازار درخواست کرد تا در کنار تمام فعالیت های روزمره خود با توجه به مشکلات اقتصادی جامعه و افزایش زندانیانی که به علت بدهی و جرم های غیر عمدی در زندان به سر می برند اقدام کرده تا در کنار فعالیتشان با شاد کردن دل خانواده این افراد ثواب کار را برای خودشان به نام بزند.

صبح امروز در یک اقدام کم نظیراین بازگیر سینما وتلویزن به همراه هیات مدیره سازمان خیریه شهدای مدافع حرم به زندانی در شهر تربت حیدریه رفته و 9 زندانی جرائم غیر عمدی و مالی را به مناسب ایام ماه مبارک رمضان و فرارسیدن سال جدید آزاد کرد.

کدخبر: 981362 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟