قتل خونین زن جوان جلوی چشم پسرش به دست پدر شکاک / پسر جوان هم راهی بیمارستان شد

به گزارش رکنا؛ ساعت ۴ بعد از ظهر ۲۵ آبان ماه امسال به ماموران کلانتری ۱۲ نسیم شهر خبر رسید مادر و پسری در خانه‌شان در وجه آباد زخمی شده‌اند .

ماموران به همراه عوامل اورژانس به خانه قدیمی رفتند و با پسر ۲۲ ساله به نام نادر روبه رو شدند که از ناحیه سر زخمی شده بود .

وی گفت: پدرم در درگیری با مادرم به رویمان چاقو کشید و ما را زخمی کرد. حالا مادرم به نام رویا بیهوش در آشپزخانه افتاده است. پیکر نیمه جان رویا و پسرش به بیمارستان منتقل شد. اما زن ۴۷ ساله ساعتی بعد به خاطر شدت خونریزی جان سپرد.

 نادر که تحت درمان قرار گرفته بود به ماموران گفت: پدر و مادرم همیشه با هم اختلاف داشتند. حتی چند سال قبل وقتی پدرم، مادرم را به شدت کتک زد و پایش را شکست به دادگاه رفتیم و مادرم حق طلاق را گرفت. اما پدرم با التماس مادرم را راضی به ادامه زندگی کرد.

وی در تشریح جزییات درگیری خونین گفت: چند روز  پیش مادرم به شهرستان رفته بود .وقتی بازگشت پدرم بار دیگر  با او درگیر شد .پدرم شکاک بود و گمان می‌کرد مادرم به او خیانت کرده است. او با مادرم درگیر شد و به رویش چاقو کشید .من جلو رفتم تا مانع درگیری شوم. اما پدر با چاقو ضربه‌ای به سرم زد .سپس چند ضربه به شکم مادرم زد و از خانه بیرون رفت.

ردیابی مرد خشن

 به دنبال اظهارات پسر جوان، مرد ۵۳ ساله‌ ردیابی و بازداشت شد و به قتل همسرش اعتراف کرد .

وی انگیزه درگیری را بی‌اعتنایی‌های همسرش به او عنوان کرد.

 مرد میانسال به بازسازی صحنه جرم پرداخت و پرونده اش با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به جرم وی رسیدگی شود. این در حالی است که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواسته اند.

کدخبر: 974291 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟